ویرگول
ورودثبت نام
Kamkam
Kamkam
خواندن ۳ دقیقه·۳ سال پیش

پرسشنامه (:

سلام سلام صد تا سلام

امیدوارم میزون باشید.

این پرسشنامه رو مینویسم که یکم دور هم جمع شیم و با هم حرف بزنیم. خودمم بعد از تموم شدن سوال ها جواب هاشون رو پایین تر میدم.


  1. اگه قرار بود شخصیتی از فیلم و کتاب ها انتخاب میکردید و باقی زندگیتتون همون شخصیت می بودید، اون کی بود؟
  2. کراش هاتون کیان؟ ( در ضمن اگه فقط رو یکی کراشید اسم همون یکی رو بگید. ممـــــنان)
  3. وقت هایی که حوصلتون سر میره و دیگه هیچ کاری واسه انجام دادن ندارید، به چه چیزی پناه میبرید؟
  4. چه کاری رو که خیلی واستون خوشایند بوده، قبلاً انجام می دادید ولی الان به خاطر شلوغ شدن سرتون انجام نمیدید؟
  5. با چه آهنگ/آهنگ هایی حال می کنید؟
  6. اگه بهتون میگفتن فقط ۲۴ ساعت دیگه زنده هستید، تو اون ۲۴ ساعت دوست داشتید وقتتون رو با کی بگذرونید؟
  7. بین بچه های ویرگولی، از رفتن کدومشون خیلی بیشتر از بقیه ناراحت شدید؟
  8. اگه صبح بیدار بشید و ببینین جنستون عوض شده (مثلا اگه پسر باشید دختر شدید و اگه دختر باشید پسر شدید) اولین کاری که می کنید چیه؟
  9. غذای مورد علاقتون اسمش چیه؟
  10. از چه درسی متنفرید؟ (مبحثش هم اگه دوست داشتید بگید)
  11. بهترین پستی که تو ویرگول خوندید چی بوده؟ (لینکش هم میتونید بذارید)
  12. من چه جور آدمی ام؟ (هر جوابی بدید قبوله ?)
  13. فیلم و انیمیشن مورد علاقتون چیه؟
  14. کتاب مورد علاقتون موضوعش چی هست؟ و اسمش چیه؟
  15. بین «کار» و «عشق» کدوم رو انتخاب می کنید؟
  16. دوست داشتید تو چه کشوری به دنیا میومدید؟
  17. خواننده ی مورد علاقتون کیه؟
  18. بازیگر مورد علاقتون کیه؟
  19. دلتون میخواست موقع به دنیا اومدن جنس مخالف باشید؟ و چرا؟ (مثلا اگه پسرید می شدید دختر و اگه دخترید می شدید پسر)
  20. وقت هایی که تنهایید، دوست دارید کی بیشتر باهاتون صحبت کنه و از تنهایی درتون بیاره؟



حالا جواب های من:

  1. هزل گریس (کتاب «خطای ستارگان بخت ما»)، لوئیزا کلارک (کتاب «من پیش از تو») و ماتیلدا ( فیلم «لئون»)
  2. امیلیا کلارک، مارگو رابی، اسکارلت جوهانسون، میلا یوویچ، شیلین وودلی، ناتالی پورتمن (بازم هستن ولی چون زیادن مهم هاشون رو نوشتم ?)
  3. اگه چیزی نباشه که خودمو باهاش سرگرم کنم، معمولاً خیالپردازی میکنم.
  4. یه مدت هر بازیه فوتبالی که شبکه ورزش نشون می داد رو میشستم میدیدم. اونقدر فوتبال دیده بودم که اسم همه ی بازیکن های شالکه ۰۴ بوندسلیگا رو حفظ بودم ولی چون درس و مشق هام از کلاس ششم به بعد زیاد شد دیگه وقت نکردم ببینم.
  5. از آهنگ های خارجی، Barbie Girl، Love you like a love song و Set Fire To the Rain رو دوست دارم. از بین آهنگ های ایرانی هم خیلین که باهاشون حال کنم. ولی اینا به نظرم فوق العادن: کادو (شایع)، اصالت (یاس)، یه روز خوب میاد (هیچکس)،‌ به دنیا خوش اومدی (یاس).
  6. مامانم
  7. دیاکو
  8. همه ی لباس پسرونه هام رو تو جعبه میرختم که جداشون کنم. بعد لاک برمیداشتم انگشت رو لاک میزدم احتمالا.
  9. آش رشته
  10. سال هفتم یا هشتم یه مبحث بود تو قسمت زیست شناسی راجع به کلیه و کبد و اینا. یادمه خیلی سرش اذیت شدم + پیوند کوالانسی و هر چی که به جدول تناوبی مربوطه. به غیر از اینا بقیه ی درس ها و مبحث ها رو یه جوری تونستم جمع و جور کنم.
  11. اولین پستی که تو ویرگول خوندم. برای هفت هشت ماه پیش بود، ولی قشنگ محتواش یادمه. درباره یه دختره تو جنوب بوده که با یه پسره داخل کافه قرار میذاره و دختره هر چقدر منتظره پسره میمونه، پسره نمیاد. به خاطر توصیف ها و فضا پردازیش خیلی ازش خوشم اومد. پایان بندیش هم عالی بود.
  12. این سوالو به عهده خودتون میذارم ?
  13. پرسونا (کارگردان: برگمان)، لئون، خطای ستارگان بخت ما، انیمیشن «آن را بکش و این شهر را ترک کن»، درباره الی.
  14. سوال سختیه ولی آثار آلبر کامو بی نظیرن. «من پیش از تو» که عاشقانه هست، «سینوهه» تاریخیه، «النور و پارک» عاشقانه هست، «خطای ستارگان بخت ما» عاشقانه هست،‌ «مغازه خودکشی» کمدی سیاه و «آدمخواران» رئال سیاه.
  15. کار
  16. هلند
  17. یاس
  18. امیلیا کلارک
  19. آره، دوست داشتم دختر می بودم. خیلی دلم میخواست دنیای دختر ها رو تجربه کنم با همه ی سختی هاش.
  20. دختر عمه ام


دوسِتون دارم شدید/به مدت مجید

فعلاً خداحافــــــظ



پست هایی راجع به خودم:

https://virgool.io/Man-be-revayat-Man/%D8%B2%D9%86%D8%AF%DA%AF%DB%8C-%D8%A7%D8%B2-%D9%BE%D8%B4%D8%AA-%D9%86%D9%82%D8%A7%D8%A8-%D9%87%D8%A7-mwi1nh4dezjh
https://virgool.io/@Kamyab00/%D8%AC%D8%AF%D9%88%D9%84-%D9%85%D9%86%D9%85-%DA%A9%D9%87-%D8%AD%D9%84-%D8%B4%D8%AF%D9%86%DB%8C-%D9%86%DB%8C%D8%B3%D8%AA-oxk26q8akapb





پرسشنامهیکم دور هم باشیمپرسشنامه کام کامپرسشنامه کامیاب
نمی‌توانم ادامه بدهم، ادامه خواهم داد.
شاید از این پست‌ها خوشتان بیاید