ویرگول
ورودثبت نام
Kanî
Kanî
خواندن ۴ دقیقه·۸ روز پیش

یه چالش باحال

خب چالشیه که از بابا یاگا شرو شده و به دست کارما و ژینا و بقیه جهش یافته ! چون سوالاتش جالب بود منم رفتم این چالشو خو 😁

۱.چن وقته با ویرگول آشنا شدی؟ یه ماه مونده که سه سالش تموم شه :)

۲. تا الان چنتا پست گذاشتی؟ فک کنم ۳۵ تا اینا باشه مطمعن نیستم :)

۳. چن سالته؟ خب من این ابان ماه دیگه ۱۹ سالم میشه :) ولی این بچه همیشه بچس یادتون باشه!🥺🙃

۴. پستهات بیشتر چه محتوایی دارن؟!

من دلنوشته هام معمولا عاشقونه ان 😄 ولی این آخرا روزنوشت و حال و احوالم هم هستن ..


۵. چه کسی در ویرگول توجه تو رو بیشتر جلب کرده؟ اجازه بدین نگم تا هیشکی پررو نشه😏😂

۶. کتاب یا موبایل ؟ کتاب

۷. خودکار خدمتکار یا مداد بیزینس؟

مداد بیزینس

۸. قند با طعم آبگوشت یا هلو؟ از آبگوشت متنفرم ، البته که هلوووو 😧

۹. سیب زمینی سرخ کرده با سس کاکائو یا سس توت فرنگی؟ هیچکدام !

۱۰. ساعت هفت صبح یا پنج صبح ؟ پنج صبح . عاشقِ این تایمه لعنتی ام نمدونم چرا !(شایدم میدونمم😉)


۱۱. گریه یا خنده؟ خنده‌ی بعدِ گریه خیلی میچسبه همیشه بم :)))

۱۲ . قبل از نوستن این پست چیکار میکردی؟ پستای بقیه رو میخوندم :)

۱۳. دوست داری اسمت چی بود؟ اسمم کانی هست و بیشتر از هر چیزی دوستش دارم 😉


۱۴. بهترین کتابی که تا الان خوندی؟ نمیدونم زیاد بودن یکیشون که با دنیا عوضش نمیکنم شازده کوشولومه :))) 🌱


۱۵. بهترین غذا از نظر تو؟ هومم هر غذایی که خوشمزه باشه !؟😄😐 کلن زیاد غذا خوردنو دوس ندارم !

۱۶. بهترین خوراکی از نظر تو؟ اعع خبب همه چی خوبه ! شکلات دوس دارم زیاددد

۱۷. بهترین کار دنیا از نظر تو؟ هومم میدونی ، مقابله کردن آدم با خودش و خواسته هاش وقتی میدونه درست نیس یا برای بقیه ضرر داره خیلی برام با ارزشه :) همون یجورایی فداکاری!🙌


۱۸. رومخ ترین ادم زندگیت؟ خودم :) و البته دوستداشتنی ترینشم خودمم 🙃

۱۹. بیشعورترین آدم زندگیت؟ خبب فک کنم بازم خودم😅🥲

۲۰. شیطنت هایی که تو مدرسه انجام دادی؟ یکی از خلافام بردن آینه از کلاس اول ابتدایی تا دوازدهم دبیرستان به مدرسه بود در حالیکه نباید 😔😂 خبب من بچه خوبی بودم البته فق پیش روی دبیرا مثلنن! که اونم سال ۱۱ و ۱۲ ام دیگ نشد و همه چی رو شد 😂 خیلی کارا بودن ؛ خوردن توت های مدرسه و انجیراش دزدکی تو سال هفتم و البته تقلب فرستادن همیشه به رفقا و والیبال تو کلاس ، کشیدن مقنعه و برداشتنش و فرار از اون به این کلاس تو کلاس هشتم ، یازدهم و دوازدهم رو پله ها مینشستیم و راهو برای بقیه میبستیم و رو بچه های کلاس یازدهم تجربی کراش زده بودیم با اینکه خودم از همه کراش تر بودم 😎😂 سرِ درس هم که اصن نگم کلیی شیطنت مخصوصن تو کلاس دینی ۱۲ ام و ادبیات یازدهم 😂 .. ادای دبیرا رو هم همیشه در می آوردم با اینکه عاشق همشون بودم :) تو ابتدایی یه بار به پیشنهاد رفقا از کلاس فرار کردیم و کلاس یازدهم وقتی با پسر مدیرمون فوتبال بازی میکردیم شوت زدم توپ رفت خورد کلش و درگیری کلامی😐😂


۲۱. بزگترین ارزوت چیه؟ همینکه تو زندگیم با حضور همیشه‌ی خدا آرامش داشته باشم بسمه و رضایت از خودم :)💙

۲۲. پرت ترین ارزوت؟ خبب یچیزاییه که نمیشه زیاد گفت چون زیادن 😂 یکیشون قاتل زنجیره ای شدنه :/😔 .. اون یکیشم دریافت نوبل ادبیاته😐😂

۲۳. کارهایی که توش ماهرم؟ رومخ رفتن و بحث کردن و پوزخند زدن و تیکه انداختن💔😐😂 .. عی خداا :/

نوشتن و استایل شیک و خفن زدن و خوندن شعر با صدای رسا و زیبا😌.. و خبب اها کنفرانس دادن تو درسای زیست و زمین .. معلم خوبی میشم و البته خفن😗😂 کلن تو هر چی که بخوام ماهرم ://

۲۴. از چی خیلی میترسی؟

مار و زنبور :))) و وابسته شدن به ادما و حتی عادت کردنام :)

۲۵. سرگرمی های بچگیت ؟

کارتون دیدن با داداشم و بازی با داداشم و دخترعمم و البته بیشتر اوقات تنهایی بازی کردن رو ترجیح میدادم (میرفتم تو یه اتاقی درو روم میبستم و با دوستای خیالی بازی میکردم کل روز اینکارو بیشتر دوست داشتم :) ) 🙃

و تاب خوردن زیر درختم و حرف زدن باهاش تو تنهایی :) نشستن یه جایی و فکر کردن زیاددد به همه چی هنیشه اونجوری بودم ، کم حرف ، بیشتر تو فکر بودم و البته که خجالتی نبودم فق حرف زدنو زیاد دوست ندارم :))


۲۶. اگه قرار باشه وصیت کنی کدوم وسیلتو به کی میبخشی؟

دو تا از دفتر خاطراتامو به رفیقم :) و بقیه هر کی هر چی میخواد ببره :) و هر عضوی از بدن که قابل استفاده باشه رو بدن به کسی که احتیاج داره به یه زندگی جدید و زیبا :)🌱


منم :)
منم :)






پ.ن: کم کم کم کم دارم خوب میشم ولی هنوزم مریضم :)

پ.ن۲ : بنظرتون میشه یه قاتل سریالی رو بهش نوبل ادبیات بدن؟!🥲😔

پ.ن۳ : دو سه تا از سوالا رو ننوشتم :)









چالشکتابدلنوشتهروزنوشتهتوت فرنگی
مدتی‌ست که روح من .. چنان چون خیال من تهی‌ست ..
شاید از این پست‌ها خوشتان بیاید