ویرگول
ورودثبت نام
@kargadanism
@kargadanism
خواندن ۱ دقیقه·۳ سال پیش

پرستار ویژه کار باهویت یا چگونه وقتی پر میشویم خالی شویم

سلام

خب من خیلی اهل نوشتن نیستم بیشتر دوست دارم بنویسم اما نمیدونم اصلااستعدادش رو دارم یا فکر میکنم که دارم.

من وحیدم یه #عمده_فروش بازاری البته نه ازون مایه داراش.

۳۰۰ تا ۴۰۰ تا محصول واسع فروشم دارم. همیشه از تولید تا فرآوری محصول از بهترین و مرغوبترین مواد اولیه و البته به صرفه ترین متد اقتصادی استفاده کنم.

یعنی هم هوای جیب خودمو داشتم هم مشتری. هنوز تقریبا اول راهم. تا دو ماه پیش فقط یه نرس ویژه کار تو بیمارستان بودم.

وحید متاهله با دوتا پسر، و یه دنیا انگیزه واسه ساختن آینده پسراش. نمیخواد فقط اسپانسر مالی‌ خانواده باشه. وحید میخواد به پسراش اونقدر اطلاعات و آگاهی و دانش بده تا راهشون رو خودشون انتخاب کنن.

کسی چه میدونه، چند ساله دیگه که من نباشم شاید صدرا یا کسری سایت ویرگول رو سرچ کنه و اینجا از نوشته‌ها و احساساتم بخونه. باید لحظات احساسی باشه واسشون وقتی پدر نیست ولی حرفای دلش هست.

پس علی الحساب فعلا از حال و احساسم مینویسم.

این عکسم هیچ ربطی به موضوع نداشت. اینم یکی از تولیدات منه. تو بهداشت و زیبایی پوست و مو و علی الخصوص سفید کردن پوست اندام خصوصی بانوان کاربرد داره. اینم گفتم واسه اوناییکه سوال واسشون پیش اومد روغن رزهیپ چیه و کاربردش چیه.

پس فعلا

روغن رزهیپفروش عمده روغن رزهیپخرید روغن گیاهی عمدهروغن خالص رزهیپبازرگانی کسری پیرقلی‌نیا
روزها دیوانه، شبها شاعر
شاید از این پست‌ها خوشتان بیاید