ویرگول
ورودثبت نام
کتاب قم
کتاب قم
خواندن ۱ دقیقه·۳ سال پیش

معرفی کتاب همیشه منتظر - نشر خط مقدم

محسن عزیزم، یادش به خیر هر وقت تنها می شدیم، سال های گذشته و خاطراتمان را مرور می کردیم! بهترینم، تولدت شروعی زیبا بود اما پایانت زیباتر... شهادت پایان عاشقان حسین (ع) است.

کتاب همیشه منتظر از ساعت ها صبوری و انتظار برای حس کردن و شنیدن بوی یار می گوید. از خاطرات فاطمه وثوقی نیا، همسر شهید مدافع حرم سردار محسن قاجاریان. این کتاب توسط انتشارات خط مقدم در قطع رقعی و با 288 صفحه به چاپ رسیده است. که در سایت کتاب قم سایت باسلام و سایت های معتبر این کتاب قابل تهیه است.

معرفی کتاب همیشه منتظر از زبان نویسنده:

بعضی لحظه ها هیچگاه از یاد آدم نمی رود، لحظه ای که عاشق و معشوق، دست در دست هم زندگی مشترکشان را شروع می کنند.

خاطراتش را شنیدم. او از تلخ و شیرین های زندگی اش گفت، و من از حس نوشتن پر شدم. میان حیاط خانه ی پدری اش چرخ زدم، با خنده هایش خندیدم، با گریه هایش اشک ریختم و با دلتنگی هایش بی تاب شدم.

موقع نگارش کتاب، شاید بیش از هزار سؤال به ذهنم رسید که با صبر و حوصله به همه شان جواب داد. فصل فصل زندگی اش، با تصاویر واقعی که به خیال می مانست، نقش بست. یقین دارم خود شهید، در تمام مدت نوشتن کتاب، نظاره گر سطر سطر کلماتم بوده است.

بعضی لحظه ها هیچگاه از یاد آدم نمی رود؛ لحظه ای که عاشق و معشوق، دست در دست هم، زندگی مشترکشان را شروع می کنند؛ لحظهی تولد اولین فرزندشان؛ یا لحظه ی خداحافظی. نوشتن آخرین سطرهای این سرگذشت نیز هیچگاه از یادم نمی رود.

اگر با قلمم همراه شوید، مثل من میخندید، اشک می ریزید و حتی بی تاب می شوید. این کتاب، نه یک قصه، که واقعیتی بی چون وچراست؛ واقعیتی انکارناپذیر از بزرگ مردی که ره عشق را در دفاع از حریم اهل بیت طی کرد.


کتابمعرفی کتابنشر خط مقدمکتاب قمشهدا
فروشگاه اینترنتی کتاب قم
شاید از این پست‌ها خوشتان بیاید