ویرگول
ورودثبت نام
کتاب قم
کتاب قم
خواندن ۱ دقیقه·۳ سال پیش

معرفی کتاب پادشاهان پیاده

کتاب پادشاهان پیاده با موضوع اربعین و از انتشارات عهد مانا به چاپ رسیده است. که یکی از مراکز خرید این کتاب سایت کتاب قم می باشد.


روایتی از کتاب پادشاهان پیاده:

کاش اتوبوس های شرکت واحد را می آوردند لب مرز تا زوار را جابه جا کنند. باورتان می شود یک ریال نداشتم؟ تنها چیزی که با خودم برداشته ام یک مفاتیح است با این چادرم. این را هم پسرم برایم خریده. پول نداشتم پاسپورت و ویزا بگیرم. راه و چاه را هم بلد نبودم. با سلام و صلوات رد شدم. عنایت امام حسین علیه السلام بود.

توی پیاده روی یکی آمد جلویم که بیا خانه ام. با سیزده نفر دیگر مهمانمان کرد. بچه یک ماهه داشت. صدایش میزد مختار من که نمی فهمیدم به عربی چه می گوید. یکی از زن ها گفت: «دو تا برادرش توی جنگ ایران و عراق کشته شده اند.» مادرش هم می آمد از ما پذیرایی می کرد. الآن هم زود برگشته ام که بروم سمت مهران. پیاده رفتم زیارت. میخواهم جا خالی کنم برای بقیه.

صفحه 48 کتاب پادشاهان پیاده

منبع: سایت کتاب قم + کتاب پادشاهان پیاده

کتاباربعینمعرفی کتابخرید کتابکتاب مذهبی
فروشگاه اینترنتی کتاب قم
شاید از این پست‌ها خوشتان بیاید