ویرگول
ورودثبت نام
کتاب قم
کتاب قم
خواندن ۲ دقیقه·۲ سال پیش

کتاب جماران تا گلف - شهیدحسن دشتی

بی شک بیشترین سوالی که از رتبه برتر های هر آزمونی پرسیده می شود نحوه رسیدن به این موفقیت است. حال شهدای ما رتبه برتر های آزمون خقت هستند و بازخوانی خاطرات آنان یعنی پی بردن به راه طی شده برای دستیابی به معرفت الهی.

کتاب "جماران تا گلف" که از تازه ترین آثار تولید شده در حوزه ادبیات پایداری است روایتگر برشی هایی از زندگی فرمانده شهید حاج حسن دشتی می باشد. این کتاب را می توانید از فروشگاه های معتبر از جمله سایت کتاب قم سایت گنج صادق و سایت "حاجت بوک" تهیه نمایید.


به زیبایی حاج حسن دشتی...

سر و مو و محاسن پرپشت و مشکی، نگاه چشم های سیاه مهربان، با آن لبخند همیشگی توی صورتش. اگر جلوی هر کسی که میشناختش میگفتی حسن دشتی، همین تصویر مهربان نقش می پست در ذهنش. همین صورت باعث می شد هر کسی فقط یک بار هم او را می دید، دلش بخواهد این یک بار، دو بار و چند بار شود. اصلا با همان یک بار نشست و برخاست، انگار که محبت حسن آقا پا داشت و می دوید میرفت کنج دل آدم می نشست. اولین بار من در همان سپاه بود.

حاج آقای ناصری آن وقتها رئیس دادگاه های انقلاب یزد بود.

هیچ وقت نپرسیدم که چه در ما دیده که من را برای حسن آقا و او را برای من مناسب دیده بود. گاهی با خودم فکر می کنم شاید نماز شب خواندن های دسته جمعی با دختران دیگری که در سپاه با هم بودیم برایم سبب خیر شد. شاید نگهبان ها دیده، گزارش کرده بودند.

به اصطلاح، فقیه آن جمع دخترانه بودم من واجب و حرام و مستحبشان را از من می پرسیدند. شاید اینها را به گوش حاج آقا رسانده بودند که مرا کسی دیده بود که به درد حسن آقا بخورد؛ چون دیگر مشابه این پیشنهاد و این ازدواج پیش نیامد.

صفحه 30 کتاب جماران تا گلف

جمارانشهیدشهادتحسن دشتیمعرفی کتاب
فروشگاه اینترنتی کتاب قم
شاید از این پست‌ها خوشتان بیاید