ویرگول
ورودثبت نام
Khashayar Shomali
Khashayar Shomali
خواندن ۳ دقیقه·۳ سال پیش

محبوب ترین نرم افزار حسابداری ابری رایگان (ایرانی) کدام است؟

محبوب‌ترین نرم‌افزار حسابداری ابری
محبوب‌ترین نرم‌افزار حسابداری ابری


حتماً تا حالا اسم نرم‌افزار های حسابداری آنلاین یا ابری رو حداقل یکبار شنیدین این نوع نرم‌افزار ها با استفاده از روش نوین رایانش ابری محیطی رو برای کاربرانشون محیا کردن که کاربر بتونه با استفاده از یک مرورگر هر وقت که دلش خواست به نرم‌افزار حسابداری دسترسی داشته باشه، در واقع اومدن نرم‌افزار حسابداری رو بر روی اینترنت قرار دادند و در مقابل شما با پرداخت هزینه‌ی حق اشتراک میتونید از امکانات نرم‌افزار استفاده کنید و حالشو ببرید

نرم‌افزار های حسابداری ابری زیادی وجود داره هر کدوم هم به یک صورت ادعا می‌کنند که امکانات بهتری ارائه میدن و بهتر از دیگر رغبا هستن اما واقعا بهترین و محبوب ترین نرم‌افزار حسابداری ابری در ایران کدوم برند هستش؟

محبوب ترین نرم افزار حسابداری ابری کدومه؟

راستش رو بخواید شما هیچوقت نمیتونی بهترین و محبوب‌ترین نرم‌افزار رو پیدا کنی چون هیچوقت همچین نرم‌افزاری که بتونه کاملا همه رو راضی کنه وجود نداره اما شما میتونی بر اساس نوع فعالیت خودت بهترین نرم‌افزار رو برای کسب و کار خودت پیدا کنی

  • اول باید نگاهی به بودجه‌ای که میخوای هزینه کنی بندازی، تا چه قدر توانایی پرداخت هزینه برای یک نرم‌افزار حسابداری رو داری؟


  • دوم نوع فعالیتت یعنی چه انتظاراتی از یک نرم‌افزار حسابداری داری که میخوای برات برآورده کنه دوست داری چه قدر امکانات داشته باشه


  • سوم باید ببینی محیط نرم‌افزار برات قابل فهم هست یا نه بعضی نرم‌افزار ها به حدی شلوغ و پیچیده هستن که برای کار باهاشون باید اصن آموزش جداگانه ببینی تا بفهمی چی به چیه داستان


  • چهارم باید ببینی اصن حال میکنی با نرم‌افزار یا نه که این دیگه همش سلیقه خودته و آخرین دلیل واسه انتخاب اون نرم‌افزاره برات

پیشنهاد من برات چیه؟

من سالهاست دارم با نرم‌افزار های حسابداری کار می‌کنم و چند ساله کار با نرم‌افزار های حسابداری ابری رو شروع کردم چون آینده داره به سمت ابری شدن حرکت میکنه و من دلم نمیخواد تو گذشته‌ گیر کنم و میخوام پيشتاز باشم اما تا همین الانشم نرم افزاری به سادگی و رونیه لاندا ندیدم شما اگر تازه کاری یا کلا هیچ آشنایی با نرم‌افزار حسابداری ابری نداری بهتره اول کار رو با لاندا شروع کنی احتمالا بعدشم مثل من دیگه حاضر نیستی ولش کنی تا آخرش با همین کار میکنی از بس که باحاله ?


نرم‌افزار حسابداری ابری لاندا
نرم‌افزار حسابداری ابری لاندا


اگر صاحب کسب و کار کوچیکم باشی مثل من که دیگه نور علی نوره چون این نرم‌افزار دقیقا مخصوص همین نوع کسب و کارها طراحی شده و تمام نیاز های يک مدیر یا صاحب کسب و کار کوچیک رو برآورده میکنه با کمترین هزینه


برخی ویژگی های نرم‌افزار حسابداری لاندا
برخی ویژگی های نرم‌افزار حسابداری لاندا


یه چیزی رو یادم رفت بگم!

نرم‌افزار حسابداری لاندا به مدت 30 روز رایگانه و میتونی قبل از اولین پرداخت یک ماه رایگان ازش استفاده کنی اینم یکی دیگه از قابلیت های باحالش تازه فکر کنم دمو هم داره اصن قبل از ثبت نام و استفاده رایگان میتونی وارد محیط کار نرم‌افزار بشی و ببینی چطوره


لاندا نسل جدید حسابداری
لاندا نسل جدید حسابداری


در ضمن اگر کسی هستی که حسابداری بلد نیست یا خیلی کم کار کرده یا نیاز به حسابدار داری ولی از پس هزینه استخدام حسابدار بر نمیای باز لاندا میتونه به کمکت بیاد چون خیلی ساده طراحی شده به راحتی باهاش کنار میای و میتونی خودت حسابدار خودت باشی یا باهاش حسابداری رو از 0 تا 100 یاد بگیری به همین راحتی


https://www.landa-sme.ir/


امیدوارم خوندن این مطلب به دردتون خورده باشه و بتونید یه نرم‌افزار حسابداری ابری مناسب‌ برای کسب‌ و کارتون انتخاب کنید

یادت نره لایک کنی و به اشتراک بذاری ❤️

در ضمن خوشحال میشم تجربه خودتم در مورد نرم‌افزارهای ابری برام کامنت کنی

نرم‌افزار حسابداری ابرینرم‌افزار حسابداری رایگانحسابداری ابریحسابداری آنلاین لاندامحبوب‌ترین نرم‌افزار حسابداری ابری
دانشجوی مهندسی حرفه ای نرم افزار دانشگاه علم و فرهنگ
شاید از این پست‌ها خوشتان بیاید