ویرگول
ورودثبت نام
amir shayeste
amir shayeste
خواندن ۳ دقیقه·۵ سال پیش

روز اول پادگان آموزشی شهید خضرایی نیرو هوایی ارتش



به نام خالق یکتا

?این متن با توجه به فرمایش مقام معظم رهبری درخصوص خوشایند سازی فضای خدمت سربازی نوشته و انتشار داده شده است .?

این متن صرفاً جهت کمک به سربازان جدیدالورود برای رفع سوالات احتمالی و جلوگیری از سردرگمی آنها در روز های نخستین خدمت می باشد و ارزش دیگری ندارد.

لطفا هیچ گونه اطلاعات کلیدی از جمله :

❌$ تعداد سربازان !

❌$ نام فرماندهان و نظامیان محل خدمتی !

❌$ اشاره به موضاعات خاص نظامی !

❌$ افشای شایعات !

❌و هر موضوعی که جنبه امنیتی و ...

را دارد اعلام نفرمائید ! با افراد خاطی برخورد خواهد شد.⛔️

??????

?ممنون میشم موارد فوق را داخل کامنت رعایت کنید

با سپاس??

باسلام و‌خسته نباشید

دوستان من تقریبا تمام‌متن هایی که دوستانمون نوشته بودن در طول زمان در این خصوص رو چندین بار مطالعه کردم

ولی متاسفانه وقتی خودم رفتم یک‌سری اتفاقاتی افتاد که کلا کسی در اون خصوص هیچی نگفته بود !

همه ی اونها رو‌بخونید ولی این از همه جدید تره $

سرتونو درد نیارم آقا نکات مهم !

۱- روز اول کلا هیچ وسیله ای با خودتون نبرید هیچی

چون بلافاصله پذیرش بشید ۳ روز مرخصی دارید برمیگردید .

*مهم*

۲- تنها مدارکی که لازمتون میشه:

الف - پرینت حساب بانک‌سپه (حساب قرض الحسنه )

میتونید قبل از روز اعزام‌برید هرکدوم از شعب بانک‌سپه باز کنید و بگید برای خدمت میخوایم بهتون پرینت میدن واقعا ۶ ساعت جلو میوفتی حتما انجام‌بدید

روز اعزام ۵ ساعت جلو می افتید.

ب - اصل برگ معرفی نامه به پادگان که از پلیس + ۱۰ گرفتید با یک برگ کپی

(هیچی غیر این لازم ندارید تو ‌روز ‌اول)

۳- اگر با خودتون گوشی داشتید روز اعزام ، یه سوپر مارکت هست دقیقا جلو در ورودی پادگان خیلی مرتب قفسه بندی کرده ۳۰،۰۰۰ ریال می گیره گوشیتونو نگه میداره و‌بهتون اتیکت شماره میده و موقع برگشت میرید شماره رو‌ میدید گوشیو مبگیرید . مورد اطمینانه

۴- اگر به هر دلیل راس ساعت ۹ صبح که نوشته نرسیدید ! اصلا اشکال نداره برای روز اول چون همون طور که گفتم بقیه درگیر فوتوکوپی برگه اعزام و پرینت بانک‌سپه هستن کلا درگیرن ! اگر پرینت و کپی دارید ساعت ۱۱ اینا هم‌خواستید برید.

۵- از نظر هزینه ها :

الف - هزینه باز کردن حساب سپه ۳۰۰،۰۰۰ ریال

ب- هزینه کپی برگ اعزام ۵،۰۰۰ ریال

پ- هزینه خرید وسایل مورد نیاز که بعد از پذیرش بهتون میگن بگیرید (همش رو بوفه نظامی پادگان داره)

مبلغ ۲۵۰،۰۰۰ ریال

ت- اگر کلاهتون کوچیک‌بود و‌سایزتون‌نبود همون‌بوفه میگیره و یکی سایزتون میده مبلغ ۸۰،۰۰۰ ریال هم‌مابه التفاوتش میشه

ث- خط کنار شلوار و‌اتیکت اسم و رسته رو که از بوفه گرفتید میبرید بیرون براتون با ۱۰۰،۰۰۰ ریال میدوزن

اگر هر سوالی دارید تو‌کامنت بپرسید تا جواب بدم‌دوستان !

لطفا کامنت هارو هم‌مطالعه کنید کامل شاید دوره های قبل از شما سوالات مشابهی پرسیده باشند.

لطفاسوالاتتون رو کامل شرح بدید تا به بهترین شکل راهنمایی کنم

?لطفا با لایک کردن متن به دوستان دیگرتون هم کمک کنید تا متن راحتر براشون به نمایش در بیاد?

?موفق و پیروز باشید?

شهید خضرائینکات مهمروز اول آموزشینیرو هوایی ارتششهید خضرایی
باسلام من امیر شایسته فوق لیسانس مدیریت ورزشی هستم خوش حال میشم به افرادی که علاقه به رشته تربیت بدنی و‌علوم ورزشی دارند کمک کنم
شاید از این پست‌ها خوشتان بیاید