ویرگول
ورودثبت نام
خورجین | Khorjin
خورجین | Khorjin
خواندن ۱ دقیقه·۱ سال پیش

آهنگ ماه من با صدای احسان یاسین – دانلود + پخش آنلاین

احسان یاسین - خورجین
احسان یاسین - خورجین

آمهنگ ماه من احسان یاسیناهِ من
بیا و حالمو نظاره کن
نظر به نوری که میباره کن
نظر به رقص اون ستاره کن

ماهِ من
شبای تیره‌مو کنار بزن
یه رنگی به شبای تار بزن
بیا و عاشقی رو جار بزن


یا رمضان! یا رافع الانسان
ای رمضان، ای بالا برنده ی انسان

شهرَ القرآن! هب لی نور الایمان
ای ماه قرآن، به من نور ایمان عطا کن

Khorjin.net


Oh the month of love, My soul is ready to be free, ready to fly
ای ماه عشق،
روح من آماده ی آزاد شدن و پرواز کردن است

Whenever you arrive, God grants the color of happiness to the sky
هر آن زمان که تو از راه میرسی
خداوند رنگ شادی را به آسمان عطا میکند



Oh the month of love, I know you’re here to lighten my load once again
ای ماه عشق
من میدانم تو اینجایی که بار دگر بار مرا سبک کنی

Wash away my sins, destroy my guilt and impurities like the rain
گناهانم را پاک کنی
تقصیرات و ناپاکی هایم را از بین


یا رمضان! یا رافع الانسان
ای رمضان، ای بالا برنده ی انسان

شهرَ القرآن! هب لی نور الایمان
ای ماه قرآن، به من نور ایمان عطا کن


https://khorjin.net/%d8%a2%d9%87%d9%86%da%af-%d9%85%d8%a7%d9%87-%d9%85%d9%86-%d8%a8%d8%a7-%d8%b5%d8%af%d8%a7%db%8c-%d8%a7%d8%ad%d8%b3%d8%a7%d9%86-%db%8c%d8%a7%d8%b3%db%8c%d9%86-%d8%af%d8%a7%d9%86%d9%84%d9%88%d8%af/

احسان یاسینآهنگ ماه منآهنگ ماه من احسان یاسیناحسان یاسین عصر جدیدآهنگ
خورجین؛ بازاری به وسعت ایران ?? ? سریع و آسان، همراه با کیفیتی بی‌نظیر در فروشگاه اینترنتی خورجین ♥️ ارتباط مستقیم بین فروشنده و مشتری? ارسال به سراسر کشور?
شاید از این پست‌ها خوشتان بیاید