ویرگول
ورودثبت نام
کیانا آتاکیشی زاده|Kiana Atakishizadeh
کیانا آتاکیشی زاده|Kiana Atakishizadeh
خواندن ۲ دقیقه·۲۴ روز پیش

لرزش(پست فاقد محتواست)

چند روزی میشه که پست «پنجره ها» رو منتشر کردم و هنوز حس و حال انتشار قسمت چهارمش کلا نیست دلیل خاصی هم نداره😂

این دو هفته که گذشت لرزش ارثیم داره دست خوش حداقل روزی ۱۰ بار اگر بیشتر نباشه برام اتفاق می‌افته

خب قضیه لرزش از این قراره

ما توی خانواده ی چیزی داریم به اسم لرزیدن و خب اونم چیز عادی ایه از کوچیک تا بزرگ همه این مشکل و دارن(البته فقط یسریامون)

ما به مدت یک ثانیه می‌لرزیم(ی چیزی تو مایه های تشبج ی ثانیه ای که غیرقابل کنترله)

اما من بدبخت از همه بیشتر این مشکل رو دارم

همه مثلا هر ی ماه یکبار یا تهش هر ی هفته یکبار دیگه ته تهش روزی یکبار این اتفاق براشون می‌افته اما من بدبخت روزانه هزار بار

تا اینکه دو هفته پیش یبار که قرار بود بلرزم تونستم اون انرژی رو تو خودم حل کنم و نلرزیدم و ی حس غریبی توم به وجود اومد

اما از اون روز به بعد دیگه کلا نتونستم و وضعم بدتر شد

حالا بدتر از این که می‌لرزم اینه که که سرما هم تشدیدش می‌کنه

و خب دوستای قدیمی متوجه شدن که من اینطوریم و نیازی به توضیح نیست

اما وقتی ی کلاس یا مدرسه جدید یا پیش آدمای جدید می‌رم باید ی عالمه توضیح بدم که

بخدا تشنج نکردم

بخدا سردم نیست

بخدا عادیهههه


یبار تو دبستان پاهامو انداخته بودم رو هم و میز زیادی برام کوتاه بود چون با اینکه کلاس چهارم بودم توی میز کلاس اولی ها نشسته بودیم اون روز چون یادم نمیاد کلاس خودمون چش بود که اونجا نموندیم

و پام به جامیز چسبیده بود

که یهو لرزیدم

کلا میز رفت رو هوا و چون جامیز هم لق بود تا دو دقیقه داشت می‌لرزید

اون روز تا زنگ خونه رو بزنن کل صورتم از خجالت قرمز بود

خلاصه که این مشکل هیچ درمانی نداره و حتی بیماری هم به حساب نمیاد و من هم نمی‌تونم کاریش بکنم و سعی می‌کنم باهاش کنار بیام

و الان که مدرسمو عوض کردم باید دونه به دونه توضیح بدم که من چیزیم نیست

نمی‌دونم چرا این متنو نوشتم ولی حالا که نوشتم

احیانا شما این مشکل منو ندارید؟اگر دارید، روشی دارید بشه در موقعیت های حساس کنترلش کرد؟😂

-لرزش

نئو

وی خستست
وی خستست


لرزشنئوکیانا‌آتاکیشی‌زاده
چگونه می‌شود به شاخه‌ی شکسته فهماند که باد عذرخواهی کرده است؟ -محمود درویش
شاید از این پست‌ها خوشتان بیاید