ویرگول
ورودثبت نام
کیانا آتاکیشی زاده|Kiana Atakishizadeh
کیانا آتاکیشی زاده|Kiana Atakishizadeh
خواندن ۱ دقیقه·۳ ماه پیش

گلِ من(متن پادکست)

GoleMan|NEO(KianaAtakishizadeh)
GoleMan|NEO(KianaAtakishizadeh)


شکوفه رو از درخت چیدی و بو کردی
نمی‌دونستم بهت بگم که اونم ی گُله یا نه و تا به خودم اومدم دیدم داری پشت هم عطسه می‌کنی
خندیدم
عصبانی شدی و افتادی دنبالم
بین گندم های دشت دنبالم دویدی و ی جاده ساختیم
از خستگی خودمو انداختم روی گندم ها و تو هم تا به من رسیدی کنارم دراز کشیدی
دست‌هات رو بردی بالا و انگار که چیزی توی هواست اونارو تکون می‌دادی
ابرهای بزرگ و توری مانند بی تفاوت از خورشید می‌گذشتن و رد می‌شدن

پا میشی و چند لحظه بعد با گیتارم پیدات میشه
آب و هوا گیتارمو از کوک در آورده بود و میگفتی صدای غاز میده
(خنده)

آره واقعا صدای غاز می‌داد:)
آهنگی که دوست داشتی رو زدم چشماتو بستی و به من تکیه کردی
و شروع به خوندن با من کردی
صدای قشنگت توی دشت می‌پیچید و پروانه هارو به سمتمون راهنمایی کرد
انگار تو ی الهه زیبا از بهشتی
باد موهای سیاهت رو به پرواز در میاورد و توی صورتت می‌کوبوند
چشمای قهوه ایت زیر نور خورشید حتی از اقیانوس هم زیباتر بود
زیبای من

صدای خنده هات مال من
مهربونیات ماله من
بودنت با من
لبخند زیبات ماله من
آخرین توت‌فرنگی توی ظرف ماله تو
هر چی غم و غصه داری ماله من
کنارت بودن حس زندگی رو بهم میده
روحت مثل ی رودخونه که از آب چشمست پاکه
چشمات مثل شکلات داغ آرامش بخش و دل گرم کنندست
هر تار از موهای مشکیت مثل سیم های گیتارم براق اند
تو زیبایی
اگرچه خودت ندونی
اره خب
چون هیچ گلی نمیتونه خودشو بو کنه!
زیبای من
گل من
تو خیلی قشنگی!
می‌دونستی...

متن پادکست از کیانا آتاکیشی زاده(نئو)

#گل_من #پادکست


#کیانا‌_آتاکیشی‌زاده #نئو


متن پادکستنئوکیانا آتاکیشی زادهگل منپادکست
چگونه می‌شود به شاخه‌ی شکسته فهماند که باد عذرخواهی کرده است؟ -محمود درویش
شاید از این پست‌ها خوشتان بیاید