ویرگول
ورودثبت نام
Kimia.fa
Kimia.fa
خواندن ۱ دقیقه·۱ سال پیش

آشنایی


سلام دوستان ، امیدوارم که عالی باشید

امروز دوست دارم یک شبکه ارتباطی بسازیم ، برای من سن یا جنسیت مهم نیست ، برای همین نیازی به بیانش ندارید ، اگر کسی دوست داشت می تونه ذکر کنه :)

می خوام درباره ی مهارت ها , علایق و نیازهاتون در دنیای امروز (تکنولوژی و ارتباطات) صحبت کنید.

رشته من Computer Science و IT ، برنامه نویسم و جدیدا به توسعه نرم افزار اندروید علاقه مند شدم ، به صورت فریلنسر کار می کنم ( تا به حال تولید محتوا ، تدریس زبان انگلیسی و طراحی سایت و ادیت ویدیو انجام دادم ) و علاقه زیادی به نوشتن ، مطالعه ، موسیقی ، پیانو و بوی بارون دارم و البته هزاران علاقه ی دیگه که شاید خیلیاش با شما مشترک باشه.

در دنیای امروزی حس می کنم به آدم هایی نیاز دارم که بیشتر واقعی باشند ، به دور از دروغ ها و تبلیغات مجازی،افرادی که با وجودشان احساس آرامش و آزادی داشته باشید ، کسانی که از خود واقعیشون فرار نمی کنند و شما را همانگونه که هستید بدون تظاهر دوست دارند. با ورود به دنیای تکنولوژی متوجه می شید که در کنار جذاب بودنش می تونه بسیار خطرناک باشه و یکی از مشکلاتش تظاهر و فیک شدن خیلی از رفتارهاست.

هدفم از اینکار اینه که بتونم این افراد رو در این فضا پیدا کنم که تا حد زیادی قبولش دارم.

امیدوارم بتونیم دوستان خوبی بشیم ....

کیمیا

تولید محتوازبان انگلیسیطراحی سایتنرم افزاردوستی
هر آنچه در وجودم می جوشد اینجا به لطف کلمات جاری می شود... | نویسنده ای تازه کار | کوچ زندگی | عاشق اکتشاف
شاید از این پست‌ها خوشتان بیاید