ویرگول
ورودثبت نام
کورش ریونانت - Koorosh Revenant
کورش ریونانت - Koorosh Revenant
خواندن ۲ دقیقه·۲ سال پیش

دل های گرفته

اینجا نوشته هرچی دوست داری بنویس... نوشتن تو سخته برام... اصلا بیا یه لحظه همه اتفاقات گذشته رو بذاریم کنار...

https://www.ganja2music.com/artist/koorosh-revenant/

اگر جای دیگه ای با هم آشنا می شدیم بازم دوستم داشتی؟ یا بازم دوست داشتم؟ به ظاهر این موزیکایی که ساختم نگاه نکن... اینجا یه دیواره که خیلی راحت با یه تف ( :دی ) میریزه... حقیقت... اون راشامون یه حس بود برای نوشتن و ساختن اون موسیقی و از روزی که رفت تو نت اون حرفا انگار از طرف من نبود :| رد دادم نه؟ واقعا بیا و یه دور مرور کن اتفاقاتو جان من... واقعا یه شب بشین مرور کن... نمیگم حق رو دو دستی به من بدی. نه! نیستم همچین آدمی... ازت دیگه واقعا میترسم... چرا؟ آخرین لحظه ی بی قراری من بودی که دیدمت... اعتماد نه فقط بعد تو به تو بلکه به همه بد از دست رفت... فکر میکنم تنها راهکارش هم خودتی... اینکه این دیوارو درست بسازی! این داستان دو حالت داره دیگه یا تو یه آدم کاملاٌ دارکی و داری ادامه میدی بازیو یا واقعا همونی هستی که باید باشی... همین شخصیتی که جلوی من و بقیه نشون میدی. تو حالت اول مرامی دیگه بیا بازیو ادامه ندیم که دلشو ندارم چون تو آخرین اعتماد بودی... مرامی بیخیال... اما در حالت دوم اگر باشی منو دوباره باید بسازی. یه تکلیف اصلا بدون... بعد بیا دوباره امتحان بگیر... منما کورش... واقعا دیگه خنده های عصبیم شروع شد برای اینکه واقعا کجایی؟ منم کورش.......!!! انقدر آخه بی معرفتی؟ ای کاش نمیدیدمت... بد حالی بود اون لحظه... دقیقاً یک هفته قبل میشه دو سال درسته؟ یادمه تک تک لحظاتو... بعد از اون همه اتفاقای ناجور... اینکه رسیدم به اینکه زندگی ممکنه یه کابوس مرگ بار باشه... بخدا چنمد لحظه قبل از تو خیلی ترسناک بود... از ته دل یه خلاء احساس کردم... تجریش بودم... داشتم میرفتم سمت ولنجک و اینا... بگذریم مهم حس اون لحظه بود و بعد اینکه یهو برای کار راهم خورد به راهت... اون کاغذ روی در... فکر کنم هنوزم عکسش تو آرشیو هست... کاشکی توام منو دوست داشتی یه کم... کاشکی توام منو دوست... دو سال شد! دو سالگی این اتفاق نمیدونم بگم مبارک یا تسلیت :))

اعتمادآدم دارکیدو سالکورش ریونانتراشامون
شاید از این پست‌ها خوشتان بیاید