ویرگول
ورودثبت نام
Asma
Asma
خواندن ۲ دقیقه·۲ سال پیش

خون آشام ها...موجودات ماورایی

خون آشام|vampire

گرگینه|werewolf

حتی آنکه در دل شب میخواند دعا، آن هنگام که در بدر کامل است... ماه می تواند به جانوری تبدیل شود... به انسان گرگ نما


قرن ها قبل آوازه افرادی که خون میخورن همه جا منتشر شده بود و این باعث ترس و وحشت مردم آن زمان شد. جنازه های افرادی پیدا میشد که همه خون بدنشون تخلیه شده بود و هیچ خونی توی بدنشون نداشتن. حتی مردم پیدا کردند کسانی رو که داشتند خون انسان هارو میمکیدند... اون ها میگفتند که ما خون آشام هستیم. از اون به بعد انسان ها در صدد کشتن خون آشام ها بر اومدن و حتی گروه هایی تشکیل دادن که به شکارچیان خون آشام معروف شد.

پس از تلاش های بسیار فهمیدن که راه کشتن خون آشام اینه که یا باید سرش رو قطع کنی و یا چوبی رو‌ توی قلبش فرو کنی.

اما بعد ها، یعنی پس از فرن ها که میشه همین زمان حال خودمون و عصری که ما داریم درش زندگی میکنیم دیگه اکثریت مردم اعتقادی که به خون آشام ها ندارن. میگن که اینا خرافاته و زاده ذهن های مریض انسان های جاهل هست. اما هنوزم هستن کسایی مثل من و تویی که داری این پست رو میخونی که به وجود اونا اعتقاد دارن و اونارو انسانهایی میدونن که قدرت های هاصی دارن و خون میخورن. خود من عاشق اونام. شاید هیچ کس توی اون زمان که حضور خون آشام ها بیشتر حس میشد حاضر نشد خوبی های اونارو ببینه و یا حتی بخواد بهشون کمک کنه که زندگی راحتتری داشتن باشن و احساس نا امنی از طرف انسان ها نکنن.

حالا من دارم در مورد گرگینه ها و خون آشام ها تحقیق میکنم. اگر کسی هست که اطلاعاتی راجع بهشون داره و میتونه به من کمک کنه به آیدی اینستاگرامم پیام بده. _.asma._1382@

حالا من دارم در مورد گرگینه ها و خون آشام ها تحقیق میکنم. اگر کسی هست که اطلاعاتی راجع بهشون داره و میتونه به من کمک کنه به آیدی اینستاگرامم پیام بده_.asma._1382@


خون آشام‌ها
محقق ماوراء الطبیعه ....هر اطلاعاتی که از دنیای ماورا دارید به صفحه اینستاگرام من پیام بدید لطفا@asma_fattahi
شاید از این پست‌ها خوشتان بیاید