ویرگول
ورودثبت نام
Asma
Asma
خواندن ۳ دقیقه·۲ سال پیش

VAMPIRES??‍♀??‍♂

The Originals brothers

زاده‌ی خون... قسم خورده با خون...

آنها به دنیا آمده اند برای سلطنت...

سلطنت برای دنیای تاریکی...

دنیای تاریکی موجودات زیادی را در خود جای داده...اما فرمانروایانش تنها آنها هستند.... آنهایی که میانشان خوب و بد دارند.

خون آشام ها....فرمانرواهای دنیای تاریکی هستند.

همیشه در داستانهایی که از آن ها شنیده ام ، گفته اند که خون آشام ها با گرگینه ها سر جنگ دارند. همواره سعی دارند همدیگر را از بین ببرند. اما من معتقدم آن ها با هم دوست هستند حتی اگر در میان بعضی از آن ها دشمنی هم وجود داشته باشد.

گفتم گرگینه ها....بگذارید کمی هم در مورد آن ها صحبت کنم?

راستش گفته میشود بعضی از افرادی که ژن گرگ در بدن خود دارند نسبت به ماه کامل واکنش نشان میدهند و هنگامی که ماه کامل به بالاترین نقطه خود در آسمان میرسد آنها با درد بسیار تبدیل به گرگ میشوند. موجودات قدرتمندی هستند که بعد از تبدیل شدن به گرگ هیچ کنترلی روی رفتار خود ندارند و هرکسی که در آن زمان نزدیکشان باشد را میکشند. تا سپیده دم گرگ می مانند و سپس دوباره به حالت انسانی خود برمیگردند. اما من طی تحقیقاتی که داشته ام با شخصی صحبت کردم که ادعا میکرد اطلاعاتی دارد. او میگفت که گرگینه ها به گرگ تبدیل نمیشوند‌. اصلا انسان هرگز نمیتواند به حیوان تبدیل شود. گرگینه ها انسانهایی هستند که ماه کامل آنها را به بالاترین حد خودشان میرساند و قدرت بدنیشان در حد وحشتناکی افزایش میابد و در آن صورت باید خود را از باقی انسان ها دور کنند وگرنه کنترل خودشان را ازدست میدهند و فاجعه به بار می آورند.

من قبل از صحبت با این فرد شک داشتم که انسان بتواند به گرگ تبدیل شود. سردرگم بودم. اما از آن طرف هم میگفتم که اگر نمیتوانند به گرگ تبدیل شوند چرا باید نامشان گرگینه باشد.هنوز هم نمیتوانم شنیده هایم را به طور قطع باور کنم چرا که گفته اند شنیدن کی بود مانند دیدن. به فیلم ها هم نمیشود به طور قطع دل بست. زیرا تمام اطلاعاتی که می دهند درست نیست. زیرا آنها هم حق ندارند تمام اطلاعات را از دنیای تاریکی فاش کنند. در حد اطلاعات عمومی به ما نشان میدهند.

من هنوز هم نمیتوانم باور کنم که اگر گرگینه ای یک انسان را گاز بگیرد آن انسان هم به گرگینه تبدیل میشود. زیرا گرگینه ها مانند خون آشام ها نیستند. شخصی را میتوان گرگینه نامید که ژن گرگ داشته باشد. وگرنه هیچ انسانی با گاز به گرگینه تبدیل نمیشود. این نظر شخصی من است . اما باز هم باید از نزدیک دید تا بتوان نظر قطعی داد.

حتما شما ها هم در مورد دورگه ها شنیده اید.

دورگه ها موجوداتی هستند که میتوان آنها را دو‌ موجود دانست. مانند دورگه جادوگر_گرگینه و دورگه گرگینه_خون آشام.

راستش برای این دورگه جادوگر_خون آشام را نگفتم که زیرا این یک مورد بسیار نادر و کمیاب هست. زیرا جادوگر و خون آشام دو قطب کاملا مخالف هستند یکی بر‌خلاف طبیعت عمل میکند و دیگری کاملا موافق با طبیعت است.

دورگه خون آشام_گرگینه قدرتمند ترین دورگه ای هست که میتواند وجود داشته باشد. هنوز اینکه خون آشام ها میتوانند بچه داشته باشند ثابت نشده است اما میدانم که عمر جاودانه ندارند.

برای همین نمیگویم که فرزند یه گرگینه و یک خون آشام میتواند یک دورگه شود. اما قطع به یقین میدانم که یک گرگینه میتواند به خون آشام تبدیل شود. و اگر تبدیل شود او یک دورگه بسیار قدرتمند خواهد شد با قدرت بدنی بسیار بالا و خون خواری بیش از اندازه‌. خون آشام نمیتواند به گرگینه تبدیل شود برای اینکه ژن گرگ ندارد?

سه رگه هم یک موجود بسیار بسیار کمیاب است که حتی ممکن است وجود نداشته باشد.برای به دنیا امدن یک سه رگه شرایط بسیار زیادی باید مهیا باشد. سه رگه موجودی است که هم خون آشام باشد هم گرگینه و هم جادوگر. این موجود بی شک قدرتمندترین موجود روی زمین خواهد بود و هیچ چیز نمیتواند جلودارش باشد مخصوصا اگر به دنیا آمده باشد. زیرا اگر به دنیا بیاید یک خون آشام اصیل خواهد بود. اما اگر مثلا یک دورگه جادوگر _گرگینه را به خون آشام تبدیل کنیم بسیار قدرتمند خواهد بود اما نه به قدرمندی کسی که خودش به عنوان یک سه رگه متولد شده باشد.


توضیحات بعدی را با پست بعدی به شما خواهم رساند.

همانطور که میدونین من دارم در مورد خون آشام ها تحقیق میکنم. اگر کسی اطلاعاتی داره که ممکنه به دردم بخوره توی اینستا بهم پیام بده

@asma._1382._


خونانسانتبدیل
محقق ماوراء الطبیعه ....هر اطلاعاتی که از دنیای ماورا دارید به صفحه اینستاگرام من پیام بدید لطفا@asma_fattahi
شاید از این پست‌ها خوشتان بیاید