ویرگول
ورودثبت نام
Kourosh
Kourosh
خواندن ۱ دقیقه·۳ ماه پیش

چالش گزارش - پریروز ۱۴۰۳/۰۱/۰۵

خب برنامه پریروزم:

  1. تموم کردن مبحث شیمی و مرور تست های که اشتباه زدم ( دارم برای آزمون ورودی مدارس خاص میخونم )
  2. زدن ۵۰ تست ریاضی
  3. خوندن ۵ صفحه کتاب حداقل
  4. رفتن به مهمونی
پریروزه مسخره
پریروزه مسخره

پریروز روز رومخی بود چون بیشتر روز رو مهمونی بود اونم یه جا فقط البته باز همین از جابجا شدن بهتره

کلا همیشه یه تصوری از عملکرد بهتر تو ذهنم دارم اما به ندرت بهش میرسم... حالا یا حسش نیست یا شرایط اوکی نیست

حالا کدوم هارو انجام دادم:

  1. مبحث شیمی تموم شد
  2. اصلا نتونستم تست ریاضی بزنم
  3. ۱۵ صفحه کتاب خوندم ( کتابی که میخونم روانشناسیه برای همین برام جذاب و برای خوندنش شوق بیشتری دارم، میدونم همین مقداری کمه ولی برای من زیاده )
  4. مهمونی رو هم که رفتم
  5. ۲ ساعت و نیم فقط توی سوشال مدیا بودم

می‌دونی... رومخ ترین چیز توی مهمونی برام تعارف کردنست هیچجوره نمیتونم باهاش کنار بیام

برای شما چی رومخه؟

دارم سعی میکنم از سوشال مدیا دور بشم ولی بعضی مواقع هیچی نمیتونه جاشو پر کنه

رو به جلو برای فردایی...

سوشال مدیاشیمیگزارشبرنامه۱۰ گزارش
شاید از این پست‌ها خوشتان بیاید