ویرگول
ورودثبت نام
Kourosh
Kourosh
خواندن ۱ دقیقه·۱۰ ماه پیش

خدایا بسه دیگه

خدایا بسه دیگه

من خستم
من خستم


خسته شدم
هر روز از فردایی که چه بخوام چه نخوام میگذره دارم میترسمو تلاش می کنم.

خدایا بسه دیگه
هر روز بخاطر اینکه فردا این شکلی نباشه تلاش میکنم ولی همه چیز توی یه دور تکراریه

خدایا بسه دیگه
هر روز گریه هام و بیشتر سرکوب میکنم و به فردا میرسم ولی امروز بریدم

خدایا بسه دیگه
هر روز وقتی ازم میپرسن خوبی میگم خوبم ولی خودم میدونم هر روز بدتر میشم

خدایا بسه دیگه
هر روز وقتی بهم میگن آفرین تو این سن
تو دلم میگم آره تو این سن کلی پاره شدم

خدایا بسه دیگه
هر روز وقتی میرم بیرون همه بدتر بهم نگاه میکنن

خدایا بسه دیگه
هر روز وقتی به بابام نگا میکنم بیشتر میرم تو فکر

خدایا بسه دیگه
هر روز دیگه خواب نمی بینم مثه بچگیما دیگه واینمیسم خوابم ببره دیگه دلم نمی‌خواد بیدار بمونم
دلم تنگ شده بابام بغلم بخوابه

خدایا بسه دیگه
هر روز از نصیحت هایی که خودشون نکردن و دارن به ما میکنن

خدایا بسه دیگه
از این همه دغدغه ها و غصه هایی که تموم نمیشه

خدایااااااااا بسه دیگه
بریدم


الان فقط دلم میخواد برم توی یه کلبه تکو تنها پیش یه شومینه گرم زیر پتو بگیرم بخوابم و دیگه سرم درد نکنه
و وقتی فردا میشه دیگه از هر روزم نترسم که قرار چجوری بگذره.

خدایا شکرت.

خدایا بسهبسه دیگههربسهخستههر روز
شاید از این پست‌ها خوشتان بیاید