ویرگول
ورودثبت نام
LDVHD
LDVHD
خواندن ۲ دقیقه·۱ ماه پیش

استارت چرت

شاید استارت چرت،

از یه دوش یه پارتی [۲۵ دقیقه ای] میام بیرون.

مسافت طولانی بین میز صندلی و جزوه هام رو طی میکنم

میرم یکم با تستای حسابان ور میرم.

بعدش یکم هندسه ور میرم.

به ذهنم میرسه که از یاسمین بپرسم معلم گرانقدرمون فرمودن چقدر بزنیم (هنوز دو تا هم نزدم)

حالا تصمیم میگیرم برم شیمی شروع کنم.

به به.

منصرف میشم میام حسابان:/

حسابان یکم بهتره، با جزوه درسنامه پیش میرم. بعضی وقتا میام جبری فرمولا رو اثبات میکنم ، مسخرن ولی خب‌. هنوز درسنامه کامل نخونده میرم سر تست یه چندتا میزنم و وسوسه میشم پاسخ نامه‌ ببینم. از اونجایی که فرایند فیلتر شکن روشن کردن، رفتن توی سایت تلگرام، پیدا کردن گروه حسابان و دانلود کردن پاسخنامه خیلیییی سخته. دقایقی به فکر مینشینم.

میگم برم یکم فیلم ببینم.

تصمیم میگیرم خودم رو منصرف کنم.

*به زور*

تصمیم میگیرم به بالا بروم تبلت را بگیرم تا بتوانم از روی پی دی اف فیزیک بخوانم.

[تصمیم سختتر*_*]

خودم را راضی میکنم.

یه شیشه گل زیبا هم از داداشم پس میگیرم و میگذارم کنار اون یکی دیگه.

و هر جور شده سه پارت فیزیک با حل کردن ۱۰ مثال را انجام میدهم.

از اونجایی که هنوزم هم با این هوای گرم برق ها نیامده (همین چند دقه پیش قطع شد)

نمازم را #انشاالله تا زمانی که بتوانم کولر روشن کنم به تعویق می اندازم .

از اونجایی که بعد از دوساعت تازه گرم شده ام .

یک برنامه سفت برای خودم میچینم.

<با پیش بینی مقدار زیادی تفریح بینش و بهم خوردگی برنامه توسط خانواده>

۱۰ تست حسابان از معادله درجه دو

یکم شیمی[ هدف نامفهوم]

خببببب حالااااااااا بیاایییییییمممم شیمیییییییی فصصصصصصل اووللللللل یازززززززدهم رووووووو یاددددد بگییییییرییییییییییییمممممممم؟

بعد از این جمله پارتش تموم شد🌵.


بریم معرفت شناسی بخونیم

یکم از استاد ابراهیمی بینهایت یاد بگیرم.

اینم دو تا پارت."_"


نماز میخونم.

و حالا چیکار کنم؟




درس
شاید از این پست‌ها خوشتان بیاید