ویرگول
ورودثبت نام
Leon  maggie
Leon maggie
خواندن ۲ دقیقه·۵ سال پیش

ADHD

سلام?

اسمم مگیه من یه فرد عادیم یا شاید پایین تر از حد عادی چرا؟ چون نمیدونم قراره چه رشته ای برم چه کاری داشته باشم. یا با چی خوشحال میشم

ورزش برام مهمه و عاشق ژیمناستیک ایریال و یوگا هستم رشته دبیرستانم ریاضی فیزیک بود و قبلش تجربی میخوندم من تیزهوشان میرفتم برعکس اسمش اصلا درسام خوب نبود و منو هر روز اخراج میکردن و من هر سال شهریور امتحان میدادم و معلمام میگفتن تو کند ذهنی گذشت و گذشت من همیشه ریاضیمو میوفتادم و فیزیکمو و شیمی

منو از رشته تجربی بزور فرستادن ریاضی در صورتی که علاقم پزشکی بود و نمراتم بد بود برای ریاضی به همین منوال گذشت و فشار ها زیاد شد از نظر روحی خیلی در فشار بودم کنکور دادم عاشق هوا فضا بودم اما چی درومد؟ فیزیک مهندسی اپتیک و لیزر توی کجا ؟ کرمان

بجز اینا مهندسی شیمی و مهندسی انرژی هم اوردم

از ترم اول مشروط شدم ترم دو مشروط نامه اومد خونمون ک بچتون داره اخراج میشه یه ترم دیگ مشروط شه اخراجه خونوادمم دیگه نا امید بودن ازم . گذشت … ترم دو شروع کردم روان پزشکی خوندم بصورت خود خوان و رفتم دکتر بخاطر وضعیت درسی و روحیه داغونم گف ADHD هستی و دوقطبی بماند چهار ماه لیتیوم و دپاکین و ریسپریدون دادن به خوردمون بعد فهمیدم دو قطبی نبودم ترم چهار بریدم از کرمان و ادماش اومدم شاهرود رشتم شد فیزیک مهندسی گرایش ماده چگال کرونا شد و من همچنان روانپزشکی میخوندم تمام بیماریا رو با درمان یاد گرفتم تمام قرصا رو امتحان کردم دکترای مختلف رفتم خودمو جای بیمار جا زدم بهم قرص بدن ببینم چجوریه بعد چهار سال بیخیال روانشناسی شدم چون دیگه همشو بلد بودم قبلا دوران راهنمایی دبیرستان هم رزمی میرفتم و مسابقه دادم هم تمام هنر ها از جمله خیاطی معرق منبت گلدوزی بافتنی تابلو فرش نقاشی مکانیکی برقکاری بنایی رو یاد گرفته بودم بطور کامل

توی دانشگاه پروژه برنامه نویسی بهم دادن و مجبور شدم متلب فرترن پایتون و ماشین لرنینگ یاد بگیرم همزمان میرفتم ارایشگری و یکسال دوره ارایشگری دیدم و زدم بیرون بعدش رفتم دنبال یادگیری زبان اسپانیایی

درسم تموم شد برای ارشد کنکور نجوم دادم و همزمان برای ارشد رشته اسیب شناسی ورزشی اقدام کردم و الان دوتاشو هندل میکنم و الان به این فکر افتادم ک باید برم خلبانی و دارم زبانمو تقویت میکنم که خلبان شم

نمیدونم ولی خستم از اینکه میدونم تو هر کاری برم پشتکار دارم و بطور حرفه ای یاد میگیرمش اما دیگه نمیدونم چه رشته ای یا چه شغلی حالمو خوب میکنه و ازین همه شلوغی ذهنم نا ندارم اما ذهنم مدام دنبال تجربه و یادگیریه و خسته نمیشه

کاش یکی میتونست کمکم کنه و بهم راهی ک حالم توش خوب هست رو نشون بده

@leon_magi



دوستیadhdتعیین رشتهحیوان دوستیبرنامه نویسی
تو نمیدانی کیستی اما میدانی چه کسی نیستی
شاید از این پست‌ها خوشتان بیاید