ویرگول
ورودثبت نام
Libra
Libra
خواندن ۳ دقیقه·۲ سال پیش

همه من…

من همه رو ميبينم ولي فقط به تو نگاه ميكنم

صداي همه رو ميشنوم ولي فقط به صداي تو گوش ميدم

من همه ادما رو به نحوي ميفهمم ولي فقط تو رو بلدم

من وجود ادماي اطرافمو متوجه ميشم ولي فقط وجود تو رو حس ميكنم

من خيليا رو ميبينم و حرف ميزنيم ولي فقط با ديدن و حرف زدن با تو پرواز ميكنم

من يه سري از دوستامو جزئي از زندگيم ميدونم ولي تو رو خود زندگيم

من راجب خيليا حرف ميزنم ولي راجب تو صبح تا شب فكر ميكنم

من ادمايي كه بهم نزديكنو دوست دارم ولي حاضرم فقط براي تو بميرم

من واست ميميرم بدون اينكه تو برام تب كني

من هيچ وقت نتونستم راجب تو جايي بد بگم حتي تو ذهن خودمم هيچوقت نتونستم ازت بد بگم به قلبم

هر بار كه ناراحتم ميكردي خواسته يا ناخواسته دنبال يه دليل ميگشتم كه ازت بدم بياد و از چشمم بيوفتي كه حتي كوچيكترين كارات اينقد منو بهم نريزه

اينقد من نسبت به يه ادم ضعف نداشته باشم

ولي هيچ وقت دليلي پيدا نكردم

شايد نميخاستم دليلي پيدا كنم

شايد نميخاستم ازت تنفر بياد تو قلبم

برعكس اون چشاي مهربون و قشنگت خصوصا وقتايي كه ميخنديدي

تو سينت يه قلب سرد و يخي داشتي

شايد قلبتم عين چشات مهربونه ولي من ادمي كه ميخاستي نبودم كه نشونم بديش

اخه هيچ وقت نتونستم به خودم بقبولونم كه اون فيس خوشگل و معصوم قلبش يخي باشه

خوش به حال اوني كه تو دوسش داري

خوش به حال اوني كه قلب قرمزتو بهش ميدي و ميخايش

خاك بر سرش اكه قدرتو ندونه اخه مگ ميشه تو مال كسي باشي و نخاد

يادمه يه بار بهت گفتم دوستات بهت حسادت نميكنن؟

منظورم به خوشگليت بود بحثمون همين بود اون لحظه

پيچوندي و گفتي حسادت ميكنن چون تو زندگيمي

كل اون روز من عين احمقا لبخند بود رو صورتم بابت اين جوابت

من دختر خوشگل زياد ديدم

خيلي از رفيقاي دخترم عين ماه ميمونن

خيلي دختر خوشگل تو خيابونو كافه مغازه ميبينم

ولي تو يه جور ديگه خوشگلي

يه جور عجيب

با سلبريتيا مقايسه كردم،فيس تو رو باهاشون و باز تو از همشون خوشگل تري و من هر بار به وجد ميام

شبيت نديدم

هر بار عكس جديد ميگرفتيو ميديدم برگام ميريخت از اين همه خوشگلي

ميگفتم خدايا اي مال منه؟

اين با منه؟

باور كردني نبود

تو ويديو مسيج تلگرام اكثر فيسا خوب نميوفتن ولي تو توي ويديو مسيجاتم خوشگل بودي

خالقت واست خيلي وقت گذاشته

بعيد ميدون از خاك خالي ساخته باشدت

مطمئنم توش طلا ملا هم قاطي كرده

همين الان كه اينا رو گفتم بازم دلم تنگ شد واست

خودت كه نيستي ولي خب عكسات كه هست

ببين كار خيلي از شباي من اينه كه يكي از عكسات كه لبخند قشنگ داريو زوم ميكنم طوري كه تموم صفحه رو بگيره بعد يه موزيكم ميذارم نگات ميكنم،نگات ميكنم،نگات ميكنم

اينقد نگات ميكنم تا خوابم ببره

همين الان كه دارم اينا رو ميگم حس ميكنم وايسادي گوشه اتاق داري نگام ميكني

سنگيني نگاتو ميتونم حس كنم

برنميگردم نگات كنم چون شايد نباشي و من اشتباه حس كرده باشم بذار همينجور حس كنم كه داري نگام ميكنيو به حرفام گوش ميدي

من هيچ وقت نميتونم برات توصيف كنم كه چقدر دوستت دارم

يهو به خودم اوكدم ديدم همه افكارم ختم ميشه به تو

به خودم اومدمو ديزم تو شدي همه منو هيچكس جز تو رو نميبينم

به خودم اومدم ديدم قلبم مال توعه اما هيچيه تو رو ندارم

كاش يه مشت از تو ميريخت توي شيشه و گردنبندش ميكردم واسه اين روزا

باور كن تو يه بار پيام ميدادي ولي من صدبار ميخوندمش

تو فقط يه ويس كوتاه ميفرستادي ولي من بارها بهش گوش ميدادم

تو يه زنگ كوچيك ميزدي ولي من كل ٢٤ ساعت اون روزو با اون يه زنگ خوشحال بودم

نميدونم جريان چيه ولي دوست داشتن واقعا عجيبه،خيلي عجيبه

منم آن شيخ سيه روز كه در اخر عمر لاي موهاي تو گم كرد خداوندش را

ايرانيا ميگن از دل برود هر انكه از ديده برفت

ولي فرانسويا ميگن به قلب ما نزديك است كسي كه از چشم ما دور است

فرانسوي ميخوامت…

حسنگاتوقتاتاق نگام میکنیسنگینی
شاید از این پست‌ها خوشتان بیاید