ویرگول
ورودثبت نام
نیلوفری
نیلوفری
خواندن ۱ دقیقه·۴ سال پیش

شاید قمرپنجم اورانوس

من مطمئنم برای خوب تر شدن زندگی حتما یک راهی هست، حتی اگه تو زمین نباشه شاید تو یکی از قمرای اورانوس باشه اصلا اگه تو کهکشان ما نبود تو کهکشان بغلی شاید هست. همه ی عمر با "شایدبشه" زندگی کردم، با امید زندگی کردم. هرکی بهت گفت نا امیدم بزن تو گوشش و بگو مث سگ دروغ میگی و میخوای بهت توجه کنم.

اره خب. اون روز که ناامید ناامید بشه،نمیاد بگه به کسی، وقتی یه نفر به یکی دیگه میگه ناامیدم، ینی یه نرمه امیدی داره به اومدن امید. هر کی بهت گفت ناامیدم بگو برو با همون نرمه امید زندگیتو راه بنداز.

از طرف من بهش بگو حتی اگه تو کره ی زمین نتونست امید پیدا کنه بره تو قمر پنجم اورانوس . میگن هست اونجا. البته کسایی ک رفتن اونجا برنگشتن و کسی ازشون چیزی نمیدونه . ولی من میدونم " آن را که خبر شد خبری باز نیامد"

اورانوسامیدترسم که امدنت حل مرادنکند
نیلوفرانه در باد پیچیده تاب خورده ..
شاید از این پست‌ها خوشتان بیاید