ویرگول
ورودثبت نام
M.K.H.S/Kasra
M.K.H.S/Kasra
خواندن ۲ دقیقه·۱۹ روز پیش

از بازی stanley parable یاد بگیر! به تنبلی بگو نه!


به نام خدا

نمیدونم چی شد که اصلا به ذهنم رسید این مقاله رو بنویسم ولی خب فکر کنم این مقاله به دردتون بخوره

خیلی از بازی ها نکات آموزنده و جالبی دارن که خب یکی از این بازی ها بازی stanley parable هستش

شما توی این بازی نقش یک کارمند رو دارین که هرروز توی ساعات کاریش یک سری دکمه رو روی یک کامپیوتر ذغالی ( نمیشه گفت ذغالی توی داستان بازی اون کامپیوتر خیلی کاربردی بود به هرحال از این کامپیوتر سفید ها) دکمه هایی رو میزد و هرروز این اتفاق میفتاد تا این که یک روز میبینه هیچ کسی در کارخونه و شرکت نیست و این تازه شروع بازی هستش.

شرح بازی:

شما توی بازی یک راهنما دارید که میخواد به حرفش گوش کنید و اگه به حرفش گوش ندید عصبانی میشه! اگه به حرفش گوش بدید روند بازی آروم میشه یا میتونه بازی شمارو خراب کنه!

حالا این موضوع چه یاد گرفتنی داره؟

دیدی میخوای یه کاری رو انجام بدی یه صدایی تو گوشت میگه نه؟ میگه ولش کن بابا حالا فردا انجامش میدی؟ فعلا برو تو گوشی حالا وقت داری...

این صدا توی همه ما آدم ها هست بله تنبلی!

راستش نمیخوام زیاد ترسناکش کنم ولی خیلی ها معتقد هستند این صدا صدای شیطان هستش! آره!

خب حالا بهم بگو بازم میخوای وقتت رو تلف کنی؟ من نمیگم الان برو تلاش و کوشش کن و گوشیت رو بذار کنار نه! ولی حداقل از فردا وقتی بیدار شدی سمت گوشیت نرو و به ایده ها و کارات برس (: همین خودش معجزه میکنه و تو یه حس سبک بودن میگیری ... شاید این بازی هم همین رو با ما میخواد بگه

البته جدای این مقاله واقعا این بازی خیلی خوب هستش پیشنهاد میکنم دانلودش کنید (:

خیلی ممنون که این نوشته من رو مشاهده کردید امیدوارم موفق و سلامت باشید(=

MKHS-Kasra (M.K.H.S/Kasra) · GitHub github

M.K.H.S/Kasra (@MKHS-Kasra) - Game Jolt game jolt



معرفی بازیبازیgameگیم
سلام به همه دوستان بنده کسرا هستم نویسنده داستان و برنامه نویس پایتون در هوش مصنوعی، اندروید و دسکتاپ فعالیت میکنم . معمولا داستان هایم رو به بازی تبدیل میکنم (=
شاید از این پست‌ها خوشتان بیاید