ویرگول
ورودثبت نام
M.K.H.S/Kasra
M.K.H.S/Kasra
خواندن ۳ دقیقه·۳ ساعت پیش

رومخ ترین اشکالات Python

به نام خدا

اگه اهل تکنولوژی و برنامه نویسی و در کل کار با سیستم و رایانه هستید حتما نام زبان برنامه نویسی python به گوشتون خورده زبانی که همیشه بر سر زبان هاست و توی هوش مصنوعی و دیتا ها کاربرد عالی داره منتهی باز هم یک سری ایرادات عجیب و غریب و رو اعصاب داره که باعث تا حدودی دلسرد شدن هوادارانش میشه و خب من بر طبق این چند سالی که برنامه نویسی میکردم گفتم همه که دارن میگن python خوبه خب بذارید این دفعه منم بگم آقا این زبان برنامه نویسی درسته باحاله کار باهاش راحته و ... ولی از معابیش متاسفانه بعضی ها میگذرن و خب اومدیم توی این مطلب بزرگ ترین و رو اعصاب ترین ایرادات زبان برنامه نویسی python رو بگیم!

۱-سطح بالا بودن همیشه خوب نیست!

سطح بالا بودن زبان برنامه نویسی Python باعث این میشه که تا حدودی توی کار های جدی مثل ساخت برنامه برای اندروید یا ساخت یک برنامه حرفه ای به مشکل بر خورد کنی و ما همه میدونیم که واقعا این زبان مناسب اندروید نیست حالا شما هی برو و یک سری کتابخانه بیار و بگو میشه ساخت خب نمیشه!‌ حتی کتابخانه kivi هم به اندازه کافی عجیب و سخت هست که یه وقت هایی یه صدایی تو گوشمون میگه داداش چه کاریه برو جاوا یاد بگیر اندروید استودیو یاد بگیر که خب حق هم داره!

علاوه بر اون این سطح بالا بودن باعث وابستگی شدید به سیستم عامل میشه و باعث میشه که زبان شما فقط روی یک سیستم عامل بالا بیاد و این خودش یک مشکل هست

و درضمن سطح بالا بودن باعث کندی هم میشه (((:

۲- کسب درآمد ( بعد از یاد گرفتن ۱۱۰ تا کتابخانه و زبان های دیگر در کنارش!)

وقتی شما اندروید رو حالا چه جاوا چه کاتلین یاد میگیری میتونی حداقل چند تا برنامه ابتدایی هم که شده بنویسی برعکس python که شما باید بعد از یاد گرفتن حرفه ای تازه برید یه عالمه کتابخانه و زبان های دیگر در کنارش یاد بگیرید تا بتونید کاری که میخواید رو انجام بدید و کسب درآمد کنید!

۳-خروجی اندروید دردسر ساز

بیایم فرض کنیم با کلی بدبختی و سختی تونستیم اون برنامه ای که ساختیم برای اندروید منتشر کنیم حال باید به سایت مخصوص مراجعه کنیم و تمام دستورات رو اجرا کنیم تا تهش یه فایل اندروید بهمون تحویل داده بشه و هیچ راه میان بری هم نیست که بگیم عیبی نداره حالا من میرم برنامه رو از وب خروجی میگیرم و بعد میارم اینجا تبدیل به اندروید میکنم خیر!
و جالبه شما تو برنامه اسکرچ ۳ راحت میتونی فرمت اسکرچ رو به html تبدیل کنی و بعد اون رو به اندروید تبدیل کنی و این واقعا خجالت آور هست!

جمع بندی:

با وجود عالی بودن زبان برنامه نویسی python یک سری مشکلات دارد که من توی این مطلب به ۳ تای آنها اشاره کردم و امیدوارم زودتر حل بشه چون واقعا حیفه زبان برنامه نویسی به این خوبی لنگ خروجی اندروید و وابستگی ها بمونه! اونم زبانی که توی هوش مصنوعی و ارز دیحیتال و نگه داری داده ها و کاوش داده ها حرف اول رو میزنه!.

خیلی ممنون که این نوشته من رو مشاهده کردید امیدوارم موفق و سلامت باشید(=

MKHS-Kasra (M.K.H.S/Kasra) · GitHub github

M.K.H.S/Kasra (@MKHS-Kasra) - Game Jolt game jolt


pythonزبان برنامه نویسیپایتونآموزش پایتونبرنامه نویسی
سلام به همه دوستان بنده کسرا هستم نویسنده داستان و برنامه نویس پایتون در هوش مصنوعی، اندروید و دسکتاپ فعالیت میکنم . معمولا داستان هایم رو به بازی تبدیل میکنم (=
شاید از این پست‌ها خوشتان بیاید