ویرگول
ورودثبت نام
M.K.H.S/Kasra
M.K.H.S/Kasra
خواندن ۷ دقیقه·۱۶ روز پیش

معرفی سریال و فیلم : از هازبین هتل تا پیکی بلایندرز!

سلام به همه دوستان عزیز امیدوارم سلامت و خوشحال باشید

بنده تا الان در دو پست و نوشته اومدم و کتاب معرفی کردم که پیشنهاد میکنم از اینجا و اینجا (روی کلمه های اینجا کلیک کنید)

ولی حالا نوبت فیلم هستش فقط قبل از این هرچیزی این رو بگم:

این ها فیلم هایی هستند که من تو تابستون 1403 شروع به دیدنشون کردم و حتی درحال دیدنشون هستم یا قصد دارم ببینمشون و ممکنه خیلی از شما ها اون هارو دیده باشید من قصدم اینه صرفا چیز هایی که دیدم رو بذارم اینجا چون حیفم اومد درمورد این فیلم هایی که توی این مدت اخیر دیدم پستی منتشر نکنم! و قصدم این نیست فیلم های جدیدی رو معرفی کنم بیشترشون رو شما ها ممکنه دیده باشید.

بهترین سریالی که دارم میبینم...
بهترین سریالی که دارم میبینم...


1-پیکی بلایندز

*نمره imdb 8.8

تقریبا هممون این سریال رو میشناسیم یا اسمش بهمون خورده من هم اولش فقط با این سریال خارق العاده در حد میم های سیگمایی آشنا بودم ////:

تا این که یه روز گفتم با خودم خب این همه آدم از این سریال به خصوص اون آقا خوش تیپه و گنگستره (جناب توماس شلبی با بازی درخشان کلین مورفی که در تصویر بالا وسط هستش) ادیت میزنن و رو پروفایلشون میذارن، خب منم سریالش رو ببینم...

من شروع به دیدن سریال کردم و الان که دارم این مقاله رو مینویسم تا فصل 3 هم رسیدم و این فصل هم تمومش دارم میکنم! جالبه بدونید بنده اصلا اهل دیدن فیلم و سریال نبودم تا قبل از دیدن این سریال! یعنی اصلا کم پیش میومد فیلمی رو نگاه کنم!

اگه میخواید فیلم و سریال دیدن رو به عنوان یک سرگرمی الویت دار انتخاب کنید من پیشنهاد میکنم با همین سریال شروع کنید...

داستانش درباره یه گروه هستش به اسم پیکی بلایندرز (و جالبه بدونید این گروه واقعی بوده! و بر اساس واقعیت تا حدودی ساخته شده) و جناب توماس شلبی کنترل گروه رو به عهده داره... هر فصل موضوع های جذاب خودش رو داره بازی و طراحی خارق العاده محیط و صحنه ... بازیگر های عالی با بهترین نقش ها .... خلاصه بگم که این سریال معرکه هست و حیفه که نبینیدش...

فصل اول

در سال ۱۹۱۹ پس از جنگ جهانی، پیکی بلایندرزها به رهبری تامی شلبی، محموله‌ای از اسلحه‌ها را از یک کارخانه اسلحه‌سازی محلی می‌دزدند. وینستون چرچیل، چستر کمپل، بازرس ارشد پلیس سلطنتی ایرلند را به بیرمنگام می‌فرستد تا اسلحه‌ها را پس بگیرد. پالی گری، عمه تامی، از او می‌خواهد که اسلحه‌ها را پس دهد، اما تامی احساس می‌کند که می‌تواند از آن‌ها به نفع خود استفاده کند.

این تازه داستان فصل اولشه! بقیه فصل ها به خصوص فصل 3 ببینین چه اتفاق ها که صورت نمیگیره و تقریبا خلاصه بخوام بهتون بگم بهترین سریالی بود که دارم میبینم...


2- Spay X Family

*نمره imdb 8.3

داستان این انیمه درمورد یک خانواده به شدت معمولی هستش!

فقط اممم میدونی...

پدر خانواده یه مامور جاسوسه و برای این عملیاتی که توش هست این خانواده رو تشکیل داده!

مادر خانواده یه قاتل هستش که هر شب به عملیات های مختلف میره و بهش لقب Thorn prinsess رو دادن!

بچه خانواده که اسمش آنیا فروجر هست قابلیت ذهن خونی داره و میتونه ذهن آدم هارو بخونه!

سگ خانواده هم چنان معمولی نیست و قابلیت پیش بینی آینده رو داره

هم سریالش هم فیلمش (code white) خارق العاده هستش من اولین انیمه که دیدم همین بود و واقعا خوب بود پیشنهاد میکنم از دستش ندید طراحی کارکتر ها و داستان پردازی به شدت خوبی داره و تا حدودی طنز هستش. راستی این انیمه فیلمش برای امسال (2024) هست و سریالش هم آنچنان قدیمی نیست پس حتما ببینیدش.

3-درس های شیمی

*نمره imdb 8.2

این سریال واقعا فضای جذاب و باحالی داره و یک مینی سریال خارق العاده هستش که بر اساس یک رمان با همین نام گرفته شده و خب یه جورایی این فیلم داستان همون کتابش هستش.

داستانش درمورد زنی به نام الیزابت میچرخد که یکی از نوابغ در رشته شیمی هست اما به خاطر نادیده شدن ها و محدودیت های آن زمان ، از سمت خود به عنوان یک شیمی دان اخراج شده شخصیت اصلی داستان بار ها توسط بقیه بهش بی توجهی میشه با وجود این که اون استعداد خارق العاده ای توی شیمی داره...

خلاصه که این سریال پیامش مبارزه برای خواسته ها و آرزو هات هستش و خب وایب این فیلم به دوره 1960 برمیگرده و حال و هوای اون دوران رو با بهترین رنگ ها و صحنه برای شما در اختیار میذاره.

حتما توصیه میکنم این فیلم رو ببینید ارزش دیدن داره. فیلم با کیفیتی هستش

4-تتریس

*نمره imdb 7.4

اگه برنامه نویس هستید از دیدن این فیلم قطعا لذت میبرید!

داستان بر اساس واقعیت ساخته شده و داستان بازی تتریس را به خوبی نشان میدهد و واقعا من خودم با این فیلم خیلی حال کردم و این فیلم محصول Apple TV+ هستش درمورد داستان هم زیاد توضیح ندادم که اسپیول نشه...

5-هازبین هتل

*نمره imdb 7.8

وقتی صحبت از انیمیشن های بزرگ سالان میشه همه تو ذهنمون میریم سراغ ریک و مورتی ، سیمسون ها ، مرد خانواده(family Guy) و ...

اما تو سال 2024 انیمیشن هازبین هتل نیز جزو بهترین انیمیشن های بزرگسالان قرار گرفت...

خب خب بریم سراغ یکی از داغ ترین و پر بحث ترین انیمیشن های بزرگسالان که حسابی تونسته نظر افراد رو به خودش با موسیقی متن جذاب،داستان پردازی خوب، شخصیت های متفاوت با رفتار های متفاوت، جامعه طرفداری بزرگ (کامیونیتی خوبی داره) جلب کنه...

داستان درمورد دختر لوسیفر، وارث جهنم و دختر شیطان هستش... که برخلاف پدرش و جایگاهی که داره به شدت دل نازک و مهربونه ///: و میخواد مردمش رو با یک ایده عجیب به بهشت برسونه اونم با اصلاح کردنشون///: من خودم سریال رو تا آخر دیدم و منتظر فصل دومش هستم خیلی خوب بود هرچند زیاد اهل انیمیشن دیدن نیستم.

پیشنهاد میشه فقط خواهشا در نظر داشته باشید این انیمیشن برای بزرگسالان هست حالا چراش رو بگم یه طومار میشه پس خواهشا نرید این سریال رو برای بچه ها بذارید ///: با تشکر XD

6- آخرین بازمانده از ما

*نمره imdb 8.7

درمورد داستان: خب این سریال از بازیش ساخته شده و درمورد مردی به نام Joel هستش که در دنیای آخرالزمانی با دختری آشنا میشود که از او شاید بتوانند یک دارو برای مقابله با این زامبی های قارچی مقابله کنند زیرا بدن او در برابر گاز افراد آلوده مقاوم هست. حالا joel باید مسیری را طی کند تا بتواند دختر را تحویل آن آزمایشگاه بدهد منتهی در همین مسیر هزاران اتفاق می افتد و ...

این داستان خیلی بریده و کم از بازی و داستان فیلم بود.

خیلی از ما ها کنسول بازی نداریم از جمله خودم خب وقتی یک بازی رو نمیتونی بازیش کنی چه بهتر که اقتباس از اون رو ببینی این سریال خارق العاده هستش و کلی نمره و نظر مثبت تونسته به دست بیاره بهتون پیشنهاد میکنم ببینیدیش واقعا سریال خوبی هستش و همانند بازی وقایع و داستان رو به عالی ترین شکل ممکن تعریف میکنه

7-درون و بیرون ۲

*نمره imdb 7.7

این انیمیشن دنباله قبلی آن هستش و داستانش درمورد زندگی احساست درون رایلی هستش منتهی در قسمت ۲ رایلی بزرگ تر شده و در سن نوجوانی به مشکلاتی برمی‌خورد..

احساسات جدید نیز اضافه شده اند مانند اضطراب و بی حوصلگی و ...

این انیمیشن داستان پر از ماجرای نوجوانی رو از دیدگاه احساسات درون ذهن یک دختر تازه پا به نوجوانی گذاشته روایت میکنه.

خودم از تماشای این انیمیشن بسیار لذت بردم پیشنهاد میکنم ببینیدش.

جمع بندی:

من یه عالمه فیلم دیگر هم داشتم که بذارم منتهی سعی کردم فیلم ها و سریال هایی رو بذارم که مربوط به سال های 2024 و 2023 و 2022 باشه به جز پیکی بلایندرز تقریبا همه این سریال ها جدید بود امیدوارم از این مقاله لذت برده باشید این فیلم هایی بود که خودم دیده بودم و منی که اصلا از فیلم دیدن و سریال دیدن خوشم نمیومد با دیدن همین سریال ها و فیلم هایی که معرفی کردم از دیدن فیلم خوشم اومد برای همین حیفم اومد این پست رو ننویسم... پس خواهشا اگه کم و کسری توی مقاله دیدید به من بگید تا به روز کنم و حتما خودتون هم فیلم و سریال هایی رو پیشنهاد بدید (:

خیلی ممنون که این نوشته من رو مشاهده کردید امیدوارم موفق و سلامت باشید(=

MKHS-Kasra (M.K.H.S/Kasra) · GitHub github

M.K.H.S/Kasra (@MKHS-Kasra) - Game Jolt game jolt




سریالفیلممعرفی فیلمانیمیشن بزرگسالانمعرفی سریال
سلام به همه دوستان بنده کسرا هستم نویسنده داستان و برنامه نویس پایتون در هوش مصنوعی، اندروید و دسکتاپ فعالیت میکنم . معمولا داستان هایم رو به بازی تبدیل میکنم (=
شاید از این پست‌ها خوشتان بیاید