ویرگول
ورودثبت نام
M.K.H.S/Kasra
M.K.H.S/Kasra
خواندن ۲ دقیقه·۲ ماه پیش

نقد و بررسی ها:قسمت اول-بهترین کتاب هایی که تو این مدت خوندم و میخوام بخونم!

به نام خدا

امروز اومدیم با بررسی یک سری کتاب که خودم خوندمشون و پیشنهاد میکنم که بخونیدش!

1-فهرست مهمان ها - The Guest List

نویسنده:لوسی فولی by Lucy Foley

من خودم از انتشارات آزمیردخت خوندم.

داستان: دوتا زوج میخوان توی یک جزیره عروسی برگذار کنند و البته این دو زوج افرادی مشهور و پولدار هستن! ولی این عروسی به همین راحتی ها برگذار نمیشه و اون ها با کلی چالش ها مواجه اند . این کتاب در سبک:جنایی راز آلود هستش و واقعا خارق العاده هستش،شخصیت پردازی عالی و لوسی فولی در این رمان به بهترین شکل ممکن داستان آرایی کرده- تنها مشکل این کتاب طولانی بودنش هست که به نظر من ارزش وقت گذاشتنش رو داره (= ترسناکی عجیبی داره و به شدت شوکه کننده هست!

2-کتابخانه نیمه شب

نویسنده : مگ هیگ

من خودم از انتشارات کتاب کوله پشتی خوندم.

داستان: دختری که دیگر هیچ چیزی برای از دست دادن ندارد، یک شب خود را میکشد ولی قبل از مرگ در جایی برزخ مانند گیر می افتد که یک کتابخانه ای بی نهایت است! در این کتابخانه او زندگی های مختلف را تجربه میکند . این کتاب به امید اشاره میکند... این که تحت هر شرایطی میشه امیدوار بود - تنها بدی این کتاب خسته کننده بودنش هست ! درسته ! با وجود محبوب بودنش بین جوانان و نوجوانان در ایران ولی این کتاب مشکلاتی داره مثل تکراری بودن زندگی ها ... این که این دختر هر بار یه زندگی متفاوت رو تجربه میکنه ممکنه شمارو خسته کنه ولی ارزش خوندش رو داره

3-سنگ کاغذ قیچی

نویسنده:آلیس فینی

من خودم از انتشارات نشر نون خوندم.

داستان: زوجی میان سال، برای حل اختلافاتشان به سفری در شهری برفی در کلیسایی میروند اما این شروع ماجراست و تمام زندگی آن ها دوره میشود و معما ها حل میشوند!

این کتاب واقعا بهترین کتابی بود که خوندم. درمورد داستان نمیتونستم بیشتر از این بگم چون اسپیول میشد ولی واقعا بهترین کتاب هستش... داستان میخ کوب کننده و غیرقابل پیش بینی داره و سبکش جنایی و راز آلود هست.

4- درس های شیمی

این کتاب واقعا خارق العاده هستش در حدی که حتی apple TV+ هم ازش یک سریال با همین نام ساخته! این کتاب درمورد یک خانم شیمی دان هست که سعی میکنه موفق بشه و با کسانی که اون رو نادیده میگیرن مبارزه کنه!

نشری که منتشرش کرد رو یادم نمیاد

هیچ نکته منفی نداره و عالی هستش!

امیدوارم از این مقاله لذت برده باشید(=

خیلی ممنون که این نوشته من رو مشاهده کردید امیدوارم موفق و سلامت باشید(=

MKHS-Kasra (M.K.H.S/Kasra) · GitHub github

M.K.H.S/Kasra (@MKHS-Kasra) - Game Jolt game jolt





کتابکتاب خوانینقد و بررسیبررسی کتاب
سلام به همه دوستان بنده کسرا هستم نویسنده داستان و برنامه نویس پایتون در هوش مصنوعی، اندروید و دسکتاپ فعالیت میکنم . معمولا داستان هایم رو به بازی تبدیل میکنم (=
شاید از این پست‌ها خوشتان بیاید