ویرگول
ورودثبت نام
M.K.H.S/Kasra
M.K.H.S/Kasra
خواندن ۲ دقیقه·۲ ماه پیش

چرا پلتفرمی برای انتشار برنامه دسکتاپ نیست؟!

به نام خدا

توی این پست اومدم یه موضوعی رو به اشتراک بذارم که ذهن خیلی هامون رو واقعا درگیر کرده به خصوص برنامه نویس ها و مهندسان نرم افزار اونم این که چرا ما یه پلتفرم درست و حسابی برای انتشار برنامه ویندوزی خود نداریم؟

الان میگید یعنی چی؟ خب منظور اینه که شما وقتی گوشی دستته میری از بازار مایکت چه میدونم چارخونه و ... برنامه گوشیت رو دانلود میکنی .

ولی تاحالا به ذهن هیچ کس نرسیده که یه پلتفرم درست کنه برای انتشار برنامه برای دسکتاپ کامپیوتر!

حالا چرا این موضوع مهمه رو الان میگم:

1- نیاز های برنامه های دسکتاپی به مراتب بیشتر از برنامه های اندرویدی و موبایلی هستش!

این موضوع خودش واقعا مهمه برنامه های مورد نیاز برای کامپیوتر به مراتب بیشتر از اندروید هستش چون که دست یک فرد توی سیستم باز تره تا یک موبایل

2-نمیشه هرچیزی رو به خاطر این که اینجا کاربران سیستم و دسکتاپی آدم حساب نمیشن برای اندروید منتشر کرد آقا شاید یکی اصلا بخواد برنامه خودش رو فقط روی کامپیوتر ها و سیستم ها منتشر کنه نخواد بیاد رو اندروید!

این موضوع برای خودم هم پیش اومده کلا هرچی رو بخوای منتشر کنی باید نسخه موبایلش هم بسازی این دیدگاه غلطه! چرا باید یه همچنین دیدگاهی باشه خیلی از برنامه ها به دلیل ساختاری که دارن اصلا شما نمیتونی تبدیلش کنه به فایل APK نمونش برنامه های پایتون که واقعا دست طرف بستست و آخر سر اون بنده خدا مجبوره برای این که با جامعه راه بیاد بره یاد بگیره چجوری نسخه اندروید و موبایلی اونم بسازه! مثل خودم که هدفم هوش مصنوعی بود ولی الان درحال یادگیری کتابخانه kivy هستم چون جایی نیست که من بتونم برنامه ام رو برای سیستم های کامپیوتری منتشر کنم!

3-دنیای باز تر!

دنیای کامپیوتر ها قطعا باز تره برنامه های کاربردی بیشتری میشه روی دسکتاپ ها و کامپیوتر ها ساخت تا یه موبایل ساده و از طرفی بعضی از برنامه اصلا برای کار با کامپیوتر ساخته شدن!

جمع بندی:

در آخر تنها راهی که برای ما ها میمونه اینه که بریم سعی کنیم ایده مون رو به ساز اندروید و موبایل برقصونیم و کتابخانه ها و برنامه نویسی اندروید یاد بگیریم تا بتونیم برنامه مون رو بلاخره جایی منتشر کنیم

یا این که یک سایت اختصاصی درست کنیم و برنامه خود را در اون سایت بذاریم مثل کاری که بیشتر برنامه ها و شرکت ها انجام میدم امیدوارم یک پلتفرم برای انتشار برنامه برای PC ساخته بشه.

خیلی ممنون که این نوشته من رو مشاهده کردید امیدوارم موفق و سلامت باشید(=

MKHS-Kasra (M.K.H.S/Kasra) · GitHub github

M.K.H.S/Kasra (@MKHS-Kasra) - Game Jolt game jolt

برنامهبرنامه نویسیانتشار برنامهپلتفرم
سلام به همه دوستان بنده کسرا هستم نویسنده داستان و برنامه نویس پایتون در هوش مصنوعی، اندروید و دسکتاپ فعالیت میکنم . معمولا داستان هایم رو به بازی تبدیل میکنم (=
شاید از این پست‌ها خوشتان بیاید