ویرگول
ورودثبت نام
محمد معصومی
محمد معصومی
خواندن ۳ دقیقه·۴ سال پیش

نتیجه ی کندوکاو برای سرویس ابری رایگان

اخیرا خیلی دنبال ی سرور مجازی رایگان بودم که MVPیی که تولید کردم رو روی وب تست کنم و برای چند روز به مشتری بدم تا چک کنه.

ی سرچی زدم و به سرویسی مثل AWS رسیدم (سرویس فضای ابری آمازون) ولی ی مشکل بزرگ وجود داشت اونم این که برای ثبت نام کلی دنگ و فنگ داره و پدر آدم رو درمیاره :) پس دنبال سرویس هایی رفتم که اینقد داستان نداشته باشن، کارت اعتباری و کد پستی نخوان و به سایت فندق رسیدم که سرویس فضای ابری ارایه میده و ی حد اولیه از اون رایگان هستش! در ضمن خیلی خوبه که از جاوا، دات نت، پایتون و جاوااسکریپت پشتیبانی میکنه. بعد از ثبت نام به کاربر ی مقدار سی پی یو و مموری به کاربر میده که برای کارهای کوچیک مثل کار من عالیه! با این همه ولی مشکلاتی هم هست! مثل اینکه وقتی سرویس شما لازمه با ی سرویس فیلتر شده خارجی مثل تلگرام کار کنه، چون سرورهای فندق داخلی هستن دیگه نمیتونن با اون سرویس های خارجی فیلتر شده ارتباط برقرار کنن و اونجاست که بدبختی شروع میشه و سرویس ها میرن هوا!

من بازم سرچ زدم تا ببینم سرویس دیگه ای هست که مشکل من رو حل کنه؟ دیدم بله!!! ی سرویس هست که الحمدلله هنوز نه از داخل بستنش نه از بیرون! (اشک تو چشمام حلقه زد) بله ی سرویس که خیلی عجب غریب خوبه! این سرویس چیزی نیست جز heroku این سرویس دهنده به طرز عجیبی خوبه! اینطور که شما فقط کافیه خط فرمانش رو نصب کنید و آدرس ریموت ریپازیتوری ش رو به گیت پروژه تون اضافه کنید و با زدن دستور CreateApp قدرت خدا رو ببینید!!!

البته کاملا واضحه که پروژه تون رو قبلش باید push کرده باشید و وقتی دستور ساختن اپ رو می زنید ی آدرس روی وب بهتون میده که پروژه تون رو روش deploy کرده.

البته اگه پروژه ای دارید که خیلی سریع میخواید به صورت داکری بالا بیاریدش و نیازی به سرویس های فیلتر شده خارجی نداره فندق بهترین گزینه س! چرا که داکر رجیستری خودش رو داره و شما کافی پروژه تون رو داکری کنید و ی خط فرمان ساده داره! که اونم خیلی ساده براتون Image میسازه و پروژه تون بالا میاد.

البته اگه چیز بهتری هست که من هنوز پیداش نکردم یا اشتباهی نوشتم زیر این متن کامنت کنید که هم من هدایت بشم و هم ملتی که متن رو میخونن به اشتباه نیافتن!

پایان، تمام، رنگین کمان :)

سرویس ابری رایگانherokuفضای ابری
من محمدم. علاقه مند به برنامه نویسی، کتاب خوانی و طبیعت گردی!
شاید از این پست‌ها خوشتان بیاید