ویرگول
ورودثبت نام
?? رویا تورک اوغلو??
?? رویا تورک اوغلو??
خواندن ۱ دقیقه·۳ سال پیش

داشتن دوست مخالف آزاد است?

نمیدونم چرا ما ایرانیان اینقدر بی فرهنگ هستیم تا یه دختری دوست مخالف داره هرزه هست فاحشه هست یا بر عکس مرد بی غیرته یا زن بازه من تو زندگیم زیاد دوست مخالف داشتم و دارم اما یکبار نشده به چیزهای بد فکر کنیم حتی با بعضی ها ۱۲ شب رفتم قلیون و پارک

به نظرم هر زنی یا مردی به دوست مخالف احتیاج داره بعضی وقت ها حضور یک دوست مخالف تو زندگی لازمه مثلا واسه دعوا یا.....?اما در کل وجود دوست مخالف خیلی هم خوبه متاسفانه ما ایرانیان فقط فکر شهوت و شهوات هستیم نه چیز دیگه ای فقط عقلمون فکرمون به شهوت و تحریک شدنه

مخصوصا داشتن دوست های مخالف ماشین دار خیلی خوبه هر جا خواستی مفت برو بدون اینکه پول ماشین و.....بدی?من اصلا تو عمرم پول ماشین نمیدم هر جا بخوام برم با ماشین دوستام میرم ماشین خودمو زیاد استفاده نمیکنم چون من پول به بنزین نمیدم خسیسم?خلاصه خیلی خوبه یه دوست مخالف داشته باشی باهاش بری بیرون بگردی یا شب بری پارکی قلیونی یا.....مخصوصا روزهای پاییزی باهاش زیر بارون قدم بزنی باهاش درد و دل کنی یا برات هدیه بخره واسه تولدت کادو بده و......من که از دوست های مخالفم خیلی راضی ام خدایا شکرت?

دوست مخالفباران و برفدرد و دل و آرامشدوست خوبn
?فوق دیپلم معماری?28تهران?صیغه?دختر یعنی فرشته هایی از جنس انسان که قسمتشان زندگی بر روی کره خاکیست? ⛔تابع قوانین خودم⛔
شاید از این پست‌ها خوشتان بیاید