ویرگول
ورودثبت نام
?? رویا تورک اوغلو??
?? رویا تورک اوغلو??
خواندن ۲ دقیقه·۳ سال پیش

?سیگار دوای دردها(تفریحات من)?

من از بچگی کلن عاشق سیگار بودم چون میدونستم یه مسکن هست یه مسکن خوب و قوی ۱۴سالم بود اولین بار این مسکن رو تجربه کردم واقعا حس خوبی داشتم برام انگاری وارد یه مرحله ی جدید از زندگیم شدم مرحله ی بزرگ شدن مرحله ی انقلاب تو زندگیم?

من روزی ۲ پاکت میکشم بعضی ها میگن ضرر داره والا ما فقط فایده هاشو دیدیم ضرر کجاست دروغ میگن ضرر داره تا سمت این مسکن عالی نری اگه ضرر داشت نمی ساختنش خلاصه عاشق اینم بعد قلیون سیگار بکشم من دو چیز برام خیلی مهمن یکی قلیون یکی سیگار ۲تا مسکن زندگیم

من شب گردی و گشتن با دوست های مخالفمو دوست دارم دوست دختر زیاد ندارم چون خوشم نمیاد چون حسودن و فایده ای ندارن به درد نخور و مفت خور تشریف دارن ولی دوست مخالفت همیشه درک اینو دارن واست هدیه بخرن یا دوستی شونو بهتر نشون میدن برای همین از دوستی با جنس مخالف حمایت میکنم و خواهم کرد ما ایرانی ها چون فرهنگمون منفی ۰ هست فکر میکنن اه طرف چون دوست مخالف داره هرزه ی دروازه ی شهره?

یه دوست دارم پروانه متاهله شوهرش میره ماموریت بیشتر خونه ی اون میمونم و زیاد خونه ی خودم نمیرم ماهی یه بار میرم یا هر وقت عشقم بکشه یه سر میزنم ببینم خونه سالمه یا نه فردا که خونمو خالی کردم خیالم راحته این دفعه اصلا خونه نمیرم دوست زیاد خونه زیاد در کل اتفاقی بیفته خیابون نمی مونم??

من عاشق اینم تو خیابون داد/فریاد بزنم آواز بخونم و برقصم و فکر نکنم کسی بتونه بگه نرقص نخون چون من معتقدم آزادم خلاصه هر طور دوست داری رفتار کن برقص بخون داد بزن این تویی که خودتو محدود میکنی جامعه اگه قبول نکنه به کف پا و کفشم جامعه کیلویی چند کدوم جامعه جامعه ی گرسنگان جنسی یا جامعه ی اوباش و بی فرهنگ ها برای همین به کف پا و کفشم همچین جامعه ای من همچین جامعه ای رو میمالم به زیر پام و برام اهمیت و ارزشی نداره

کیف میده تو هوای زمستونی???کنی بزنی بیرون چون گرمت میکنه و نیازی به پالتو و....نداری کلن این لعنتی آدم رو گرم میکنه حس ناب به آدم میده قربون???برم که برادر?هستن مسکن های ناب زندگی تا وقتی اینها هستن من هستم اگه روزی ???و?نباشن اون روز خودمو از برج میلاد میندازم پایین چون زندگی بدون???و?یعنی جهنم یعنی پوچی یعنی بدبختی

تو زندگیم ۱ قانون دارم اونم آزاد زندگی کنم آزاد بمیرم و فکر نکنم کسی بتونه منو محدود کنه چون پشتم گرمه و کسی رو تو حد خودم نمیدونم من عاشق آهنگ های کلاسیک هایده مهستی و....هستم و همیشه گوش میدم مجازی اصلا ندارم چون مجازی جای آدم های چرت و سبکه نه جای آدم های خاصی مثل ما خلاصه همین به سلامتی???و?

?فوق دیپلم معماری?28تهران?صیغه?دختر یعنی فرشته هایی از جنس انسان که قسمتشان زندگی بر روی کره خاکیست? ⛔تابع قوانین خودم⛔
شاید از این پست‌ها خوشتان بیاید