ویرگول
ورودثبت نام
?? رویا تورک اوغلو??
?? رویا تورک اوغلو??
خواندن ۱ دقیقه·۳ سال پیش

شب گردی بهترین تفریح شبانه❤

من عاشق شب گردی ام و بیشتر ساعت ۱۲ یا بعدش میرم پارک و...که خلوت باشه مثلا دیشب ساعت ۱۱ زیادی حوصلم سر رفته بودم زنگ زدم به R گفتم بیا دنبالم بریم قلیون شام هم نخورده بودم گفتم بیا بریم شام هم بیرون خلاصه حاضر شدم اومد دنبالم رفتیم تو پارک قلیون و کباب و.....حسابی خوش گذشت جاتون خالی دور بر ساعت ۳و نیم شب برگشتم خونه تا اون موقع فقط گشتیم تو سرما بستنی خوردیم خندیدیم خاطره تعریف کردیم حتی تخمه خریده بودیم

بعد ۳ و نیم اومدم خونه دیدم مامان و....خوابن منم خیلی خسته بودم زود رفتم خوابیدم یا اون روز جاتون خالی ساعت ۱ شب اومدن دنبالم رفتم روستا تا صبح فقط کباب کردیم رقصیدیم آواز خوندیم کلن تفریحات شبانه رو دوست دارم مخصوصا رقص و آواز رو مامان منم قشنگ آواز می خونه مامانم بیشتر تو مجالس جشن های خانوادگی می خونه صدامو از اون ارث بردم

بعضی وقت ها موبایلم رو خاموش میکنم کسی سردرد نده تابستان ها بیشتر شب ها رو با تفریح خونه ی دوستام می گذرونم کلن آدم شادی ام من از قوانین محدود کننده متنفرم و اعتقادی ندارم به شما هم توصیه میکنم شب گردی کنید کیف کنید خلاصه زندگی کنید دنیا دو روزه گل های من❤

شب گردیتفریح و شادیرقص و آواز دور آتشآزادی و رهاییرقص نور رقص آتش و رقص چاقو
?فوق دیپلم معماری?28تهران?صیغه?دختر یعنی فرشته هایی از جنس انسان که قسمتشان زندگی بر روی کره خاکیست? ⛔تابع قوانین خودم⛔
شاید از این پست‌ها خوشتان بیاید