ویرگول
ورودثبت نام
MAMMAD
MAMMAD
خواندن ۴ دقیقه·۳ سال پیش

انیمه هایی که با آنها از خنده، اشکتان درمی آید!

با عرض سلاملکم دوباره، ایندفه من با کوله باری از چرت و پرت،ببخشید چیزای که دیدم و بلدم اومد.

راستیتش پست قبلیمو که خودم خوندم دیدم WoW چی نوشتم به نظر خودم برای من خیلی خفن و فلسفی بود البته برای پست اولم نمیدئنستم چی باید بگم پس اونو گذاشتم ولی بگم اکثرش از شنیده ها و دیده هام بود و من هنوز دارم یاد میگیگیرم:)

ایندفه اومدم تا بهتون چندتا از انیمه های واقعا بامزه ای دیدم رو بهتون بگم،پس بریم ببینیم که چی داری

ولی همین اولش بگم همه ی اینها نظرات خودمه و نظرات دیگران نیست پس فوششو به خودم بدید،البته فوش ندید دیگه.

دوم اینکه اینا از همه ی انیمه های جهان جمع اوری نشدند پس اگر انیمه ای دیده اید که به نظرتان جالب بیده،یه کامنت خوشگل بزارید و منو با خبر کنید.

خب شروع کنیم دیگه........

1-Gintama:

نام انیمه: Gintama /گینتاما

سال انتشار:2006 تا 2018

تعداد فصل: 8 فصل

تعداد قسمت ها:367 قسمت(چندتا فیلمم داشت که دیگه خودتون برین ببنین)

ژانر: اکشن، کمدی، تاریخی،سامورایی، علمی-تخیلی، شونن

حالا داستان انیمه:این انیمه ادم باید بگه ته خنده.میدونید یا نمیدونید این انیمه معروفه به بهترین انیمه کمدی.حالا درباره ی داستان توی یه شهری به اسم اِدو که شهر سامورایی هاست، یه روز فضایی ها که به اون ها آمانتو میگن، به این شهر میان و قدرت رو به دست میگیرن.بعد از اون حمل شمشیر رو ممنوع میکنن.حالا شخصیت اصلی یه مردیه به اسم گینتوکی که یه مغازه داره به اسم یوروزویا(کارهای عجیب غریب) که هر کاری رو انجام میده و کاگورا و شینپاچی هم به اون کمک میکنن.(البته اگه کسی کاری بهشون بده)

پ.ن:(الانم وسطشم مگه این لامصب تموم میشه)ولی خیلی خوبه انصافا من که دوسش دارم

2-One punch man:

نام انیمه:One punch man/مرد تک مشتی

سال انتشار:2015 ، 2019

تعداد فصل: 2 فصل

تعداد قسمت ها:24+ 12 ova

ژانر: کمدی،اکشن،ابر قهرمانی،علمی-تخیلی

حالا داستان انیمه:من تازه این انیمه رو دیدم اولش بخاطر معروفیتش دیدم ولی بعدش توی یه ظهر تا شب 2 تا فصلشو جویدم.داستان درباره ی یه مردیه به اسم ((سایتاما)) که یه ابر قهرمانه که انقد تمرین کرده موهاش ریخته و کچل شده(نمیدونید چه برقی میزنه)و به قدرت های فرا بشری رسیده و قوی ترین مرد جهانه که میتونه هر دشمنسی رو با فقط 1 مشت نابود کنه و این وضوع دیگه حوصلشو سر برده و دنبال یه حریف قدر میگرده وجهان الان توی یه وضع اخر الزمانیه که توش هیولا ها به شهر ها حمله میکنن سایتاما با یه مشت جلوشونو میگیره.

3-The day life of high school boys:

نام انیمه:The day life of high school boys/زندگی روزمره پسران دبیرستانی

سال انتشار:2013

تعداد فصل: 1فصل

تعداد قسمت ها:12 + 6 specials

ژانر: کمدی، بخشی از زندگی

حالا داستان انیمه:پسر این انیمه .......معرکس من که عاشقشم. چرا؟چون قشنگ احساس میکنم خودمو گزاشتن تو انیمه.این انیمه اصلا داستان محور نیست و خط داستانی خاصی نداره و کاملا یه زندگی روزمرس.داستان درباره ی 3 تا دوست به اسمتاداکونی، هیدنوری و یوشیتاکه است که زندگیشونو با کارهای بامزه و عجیب در دبیرستان میگذرونن.دیگه چیزی نمیگم خودتون برین ببینین.


4-Saiki Kusuo no Ψ-nan:

نام انیمه:Saiki Kusuo no Ψ-nan/زندگی فاجعه بار سایکیک

سال انتشار:2016 تا 2019

تعداد فصل: 2 فصل

تعداد قسمت ها:50 قسمت(فصل اول این انیمه 120 قسمت کوتاه هست که هر قسمت ان به صورت یک اپیزود نیز درآمده که در کل میشه 24 قسمت)

ژانر: کمدی، ماوراءالطبیعه، زندگی روزمره، مدرسه ای

حالا داستان انیمه:بعله رسیدیم به انیمه زندگی فاجعه کوسوئو.کوسوئو یک پسر دبیرستانیه که یه سایکیکه.یعنی قدرتهایی داره مثل تلپاتی،ذهن خوانی، کنترل ذهن، تلپورت، اِپورت و .... الان همه فکر میکنن که بهترین زندگی رو داره ولی اشتباه نکنید .هر چیزی محدودیت هایی داره.کوسوئو که میخواد فقط یه زندگی ارام و بدون توجه دیگران داشته باشه ولی نمیتونه در دبیرستان آرامششو حفظ کنه و از قدرت هاش برای برقراری آرامشش استفاده میکنه.در این میان با کنترل قدرت ها و دوستان عجیب و دردسر ساز،میتونه شما رو به قهقهه بندازه.


5-Konosuba:

نام انیمه:Konosuba/کونوسوبا/Kono Subarashii Sekai ni Shukufuku wo

سال انتشار:2016 تا 2017

تعداد فصل: 2 فصل

تعداد قسمت ها:20 قسمت+1 فیلم + 2 ova

ژانر: ایسکای، کمدی، ماجراجویی، ماوراءالطبیعی

حالا داستان انیمه:و به اخرین مورد رسیدیم که خیلی هم معروفه که میم هاش و کلیپاش و اینجور چیزاش پرهو هر اتاکویی میشناستش، کونوسوباس.داستان درباره ی یه پسریه که هیکیکوموریهف یعنی کلا گوشه خونس و داره بازی مینه و انیمه میبینه و از این کارا که یه روز برای خریدن غذا (فکر کنم)از خونه میزنه بیرون.بعد میبینه که یه کامیونی داره میزنه به کسی خودشو پرت میکنه که اونو نجات بده ولی خودش میمیره و به یه جایی میره که مثل دنیای پس از مرگه و یه الهه رو ملاقات میکنه و اون الهه بهش پیشنهاد میده که به یک دنیای دیگه بره. یه دنیای جادویی که میتونه با خودش 1 چیز رو به اونجا ببره. حالا کازوما با خودش چه چیزی میبره.(اهان، راستی اسم پسره کازوماسXD)

خب خب خب (یا به قول ملیوداس ساته ساته ساته) به پایان رسد این دفتر چهل برگ و خدا بخواد حکایتمان همچنان باقی بماند. من 5 تا بهترین انیمه های کمدیی رو که دیدم رو برات جمع کردم با با سرچ کردن، دوباره دیدنشون و کلی وقت گزاشتن سعیمو کردم که متنی با اطلاعات دقیق، بامزه و خوب رو براتون اماده کنم.

حالا اگه خوشتون اومد اگه منو لایک و فالو کنید خوشحال میشم و اگر نظری نقدی پیشنهادی چیزی داشتید هم با کامنتاتون منو خبردار کنید.خیلی ممنون که این متنو خوندید و من دیگه زیادی دار حرف میزنم

پس تا پست بعدی خدا یار و نگهدارتون

راستی لایک یادتون نره


ممد دختری در مزرعه
شاید از این پست‌ها خوشتان بیاید