ویرگول
ورودثبت نام
map air
map air
خواندن ۲ دقیقه·۴ سال پیش

چرا فورتنایت هنوز محبوب است؟

اگر کمی اخبار گیم را دنبال کنید، قطعا با بازی فورتنایت آشنا هستید. بازی که به خاطر بتل رویال خودش معروف است. این بازی که در سال 2017 منتشر شد، سر صدا زیادی به پا کرد. اما به هر حال قائده دنیا به این شکل است که پس از مدتی ترند ها قدیمی میشوند و ترند های جدیدی جا آن ها را میگیرند. اما نکته عجیب اینجا است که فروتنایت نه تنها طرفدارانش را از دست نداده است، بلکه هنوز رکورد های در بازی های آنلاین میزند. با من همراه باشید تا سه دلیل اصلی که فورتنایت را هنوز محبوب نگه داشته است را برایتان بیان کنم.

کرونا

بیشترین کلمه ای که این روز ها در صحبت ها استفاده میشود، کرونا است. بیماری که سبک زندگی خیلی از انسان های دنیا را تغییر داد. خیلی ها به خاطر کرونا خانه نشین شدند و از خانه به کار های روزمره خودشان میپردازند. برای مثال خود من، اگر من حضوری در مدرسه شرکت میکردم، زنگ تفریح هایم را با فوتبال و بسکتبال میگذراندم، اما الان که در خانه هستم، چه کاری میتوانم انجام دهم؟ عملا دیگر نمی توان بازی های گروهی را انجام داد. نه من بلکه خیلی از انسان های دنیا به این شکل زندگی میکنند. برای همین خیلی ها زمان تفریح خود را با بازی های ویدیویی پر میکنند. همین موضوع به کمک فورتنایت آمده و توانسته بازیکنان بیشتری را جذب کند.

پشتیبانی اپیک گیمز

اپیک گیمز، استودیو سازنده فورتنایت، واقعا از لحاظ پشتیبانی گل کاشته است. این استودیو دست به هر کاری میزند که بازیکنان خود را نگه دارد. از کنسرت ها و ایونت های جذاب و دیدنی تا اضافه کردن اسکین های مختلف. تقریبا هر هفته شاهد اضافه شدن اسکین های مختلف هستیم و هر دو هفته هم اسکین یک شخصیت مشهور اضافه میشود. همچنین هر فصل نیز ما شاهد شخصیت های متنوع سینمایی در بتل پس هستیم که مهمترین آن ها ابرقهرمانان دیسی و مارول و ماندالوریان است.

فصل چهارم از چپتر دوم، شاهد ابرقهرمانان مارول بوده ایم
فصل چهارم از چپتر دوم، شاهد ابرقهرمانان مارول بوده ایم

جایگزین نداشتن

هر چیزی بالاخره تاریخ انقضایی دارد، بالاخره باید یک روزی یک چیزی از مد بیفتد. همانطور که در بالا گفتم قائده دنیا به این شکل است که پس از مدتی، ترند ها قدیمی میشوند و ترند های جدیدی جا آن ها را میگیرند. اگر فورتنایت را یک ترند قدیمی حساب کنیم، باید یک ترند جدید جای آن را بگیرد. بازی های بسیاری سعی در این کار داشته اند و حتی کمی موفق هم شده اند اما خب هنوز نتوانسته اند فورتنایت را از جایگاهش پایین تر بکشند. از بازی های قدیمی که از فورتنایت شکست خوردند مانند پابجی تا بازی های جدید تر مانند فال گایز و امانگ آس،حتی وارزون با وجود حمل کردن نام "کال او دیوتی" و داشتن پلیر های بسیار زیاد اما خب فورتنایت نشان داده که به همراه پول بسیار زیاد و پشتیبانی عالی خود میتواند هنوز جایگاه اصلی را برای خودش نگه دارد.

کلام آخر

همان طور که گفتم فورتنایت هر چقدر هم قدیمی و خسته کننده باشد، تا یک بازی خلاقانه نتواند جایگزین او شود، همچنان میتواند پلیر های خودش را حفظ کند

gameفورتنایتبازی های ویدیوییاپیک گیمز
محمد علی هستم، متولد سال ۸۳. عاشق هنر،گیم، تکنولوژی، فیزیک و ریاضیات
شاید از این پست‌ها خوشتان بیاید