ویرگول
ورودثبت نام
map air
map air
خواندن ۱ دقیقه·۳ سال پیش

100 تایی شدیم

خب بالاخره پس یک سال 100 تایی شدیم. این پست رو خواستم بنویسم بابت تشکر از شما دوستانی که تا به حال ندیدمتون ولی خب لطف کردین و فالو کردین منو و این باعث افتخار منه. اینکه حداقل 100 نفر هستند که اینقدر منو قابل دونستن که متن های منو دوست داشتن و منو فالو کردن قطعا برام ارزشمنده. از این به بعد سعی میکنم بیشتر روی پست هام وقت بذارم و بتونم کیفیت کارم رو بیشتر و بیشتر بالا ببرم همچنین با تشکر از کاربر "خودم هستم:)" که اولین نفری بودن که منو دنبال کردند و گاهی وقتا با خودم میگم چرا خب، چی در من دیدین که منو دنبال کردین??

در مجموع مرسی از 100 نفری که منو دنبال کردین امیدوارم که واقعا ارزشش رو داشته باشم و بتونم پست های بهتر از قبل براتون بنویسم

ممنون
محمد علی هستم، متولد سال ۸۳. عاشق هنر،گیم، تکنولوژی، فیزیک و ریاضیات
شاید از این پست‌ها خوشتان بیاید