ویرگول
ورودثبت نام
#مردود
#مردود
خواندن ۱ دقیقه·۳ سال پیش

این منم

این قطعا اولین باری نیست که مینویسم

ولی حداقل میخوام توی بستر ویرگول بدون سانسور و البته بدون رعایت کردن قواعد و قانون های زبان فارسی حرف بزنم...

نمیخوام که برام مهم باشه چی مینویسم و نمیخوام حتی خونده بشه...

به هر کسی که این متنو میخونه اول یه سلام میکنم و در ادامه میگم که منظورم این نبود که برام بی ارزشن نه برعکس کسایی که تو این سایت و وبسایت یا هر اسم دیگه ای منو دنبال کنن یعنی طرز فکر نزدیک تری نسبت به من دارن و منم اونارو منطقا دوست دارم...

خلاصه از شو آف و فیلم بازی کردن توی هر قسمت زندگی خسته شدم...

از پنهون کردن سیگار یا از فحش ندادن جلوی بقیه

وقتی من یه ادم بیشعورم و انتخاب کردم که بیشعور باشم باید پی عواقب اون کار رو هم به تنم بمالم.

من یه آدمیم که درباره ی هر چیزی که به ذهنم برسه میخوام حرف بزنم...

و همونطور که عاشق بحث کردنم بدمم نمیاد کسی بیاد و درباره هر چیزی حرف بزنیم...

برای روز اول اونم تو این ساعت و این سکوت به نظرم بسه...

1400.6.8

5.20

#مردود

احتیاجی نداره بدونی کی حرف میزنه،فقط مهمه بفهمی چی میگه :)
شاید از این پست‌ها خوشتان بیاید