📆 تقویم روزانه :
📃 امروز : جمعه
🌞 ٢۶ مرداد ۱۴٠٣ هجریشمسی
☪️ ١١ صفر ۱۴۴۶ هجریقمری
✝️ ١۶ اوت (آگوست) ۲۰٢۴ میلادی
🕎 ١٢ آو (آب) ۵۷۸۴ عبری
🌍 مناسبتهای میلادی :
1️۱-) مرگ #راماکریشنا سرسلسلهٔ بسیاری از مکاتب انحرافی صوفیانهٔ هندی (١٨٨۶م)
۲-) تولد #جیمز_کامرون کارگردان #آتئیست و #فراماسون فیلم آواتار (١٩۵۴م)
3۳-) تولد #مدونا خوانندهٔ #کابالیست و #همجنسباز آمریکایی (١٩۵٨م)
.
.
.
🗓 تذکّر ضروری: این تقویم، تنها به ذکر مناسبتهای مرتبط با #یهود میپردازد.
.
.
.
⚠️مطالعه این مطالب به افراد کمتر از ۱۸سال توصیه نمی شود.
سالهای گذشته، در هیاهوی جنجالهای سیاسی در آمریکا و در سایه شروع بحران کرونا در این کشور، یک خبر بسیار مهم، آنچنان که باید و شاید دیده نشد و ضریب پیدا نکرد: مرگ جفری اپستی.
جفری اپستین (Jeffrey Epstein)، جعبه سیاه فساد و انحراف جنسی عمیق طبقه حاکم بر آمریکا در حوزههای مختلف سیاسی، اقتصادی، فرهنگی و سیاسی بود. دستکم رفاقت نزدیک دو تن از روسای جمهور ایالات متحده (از دو حزب) یعنی بیل کلینتون و دونالد ترامپ با او آشکار و قطعی بود و البته دهها چهرهی متنفّذ و قدرتمند آمریکا در دایرهی دوستان جفری اپستین بودند.
تخصص اصلی جفری اپستین، قاچاق دختران نوجوان به آمریکا و تشکیل محفلهای شیطانی برای بهرهکشی جنسی سیاستمداران، سوپرسرمایهداران، ستارگان موسیقی و سینما و ورزش از این دختران بود. جفری اپستین که به لطف حامیان قدرتمند خود، بارها از تلهی قانون گریخته بود و گویی مصونیّت آهنین داشت، سرانجام در پی همهگیر شدن جنبش «me too»، بهواسطهی کثرت و وسعت سیاهکاریهایش بازداشت شد و در روند رسیدگی قضایی، به نحوی آشکارا مشکوک با ادعای خودکشی در سلول، از صحنه خارج شد.
اواخر دهه ۱۹۸۰، زمانی که اردوگاه سرمایهداری به سردمداری آمریکا در آستانهی غلبه بر رقیب سوسیالیست خود بود، در فضای سرمستی حاصل از پیروزی قریبالوقوع، در حوزهی اجتماعی و فرهنگی هم داشت تغییرات بنیادین اتفاق می افتاد و طراحان پشتپرده به دنبال نمادسازی برای شورش و عصیان کامل در برابر اخلاقیات مسیحی در حوزهی فرهنگ و هنر بودند.
غولهای یهودی حاکم بر هالیوود (به عنوان بایگاه اصلی تولید سبک زندگی و ایدئولوژی مدرن) موسیقی و سینما را به سمت پردهدریهای اخلاقی و طغیان در برابر اخلاقیات ریشهدار مسیحی هدایت کردند و برای این روند، نمادهایی هم تراشیدند.
مدونا» (Madonna)، آوازهخوان و رقصندهی لاتینتبار، تبدیل به نماد عصیان فمینیستی در برابر سنّتهای اخلاقی و محدودیتهای اخلاقی شد و موزیک ویدیوهای اروتیک و سرشار از نمادهای جنسی او، دوران جدیدی را در موسیقی و به تبع آن لایف استایل آمریکایی رقم زد.
متن اشعار، سناریوهای داستانی دقیقی که برای ویدیوهای این پدیده جدید نوشته میشد، همراه با کارگردانی فنّی بسیار ماهرانه و بهروز، از دخترکی «معصوم» روایت میکرد که با ظاهری بیگناه، موهای کوتاه به سبک دختران دبیرستانی و کمی رمانتیک، به ناگهان به قالبی اروتیک، تحریککننده و بهشدت عصیانگر تغییر ماهیت میداد. مدونا تبدیل به یک نماد از شورش «دخترکان معصوم» در برابر اخلاقیات ریشهدار و هنجارهای پذیرفتهشده و به یک الههی فتّانه و افسونگر و بیپروا به لحاظ جنسی و اخلاقی تبدیل شد.
۱-) اعلام پیوستن #مدونا به فرقهٔ کابالای فیلیپ برگ در رسانهها بازتابی جنجالی داشت.
۲-) این جنجال، واکنش برخی حاخامهای سنّتگرای یهودی را برانگیخت. ربّی «یاکوب ایمانوئل شاخت» حاخام یهودی و متخصص کابالا، میگوید:
«مدونا جذب خرافات شده است نه کابالا.» #چشم_شیطان، که نماد آن را فرقهٔ برگ توزیع میکنند، در شِرک کهن رومی (پاگانیسم) ریشه دارد و #آب_کابالا هیچ ارزشی ندارد.
۳-) تایمز لندن نیز، گزارش مفصّلی دربارهٔ پیوستن مدونا به فرقهٔ #کابالا منتشر کرد.
۴-) بهنوشتهٔ تایمز، در جشن یهودی #پوریم که در دفتر مرکزی فرقهٔ کابالای برگ برگزار شد، صدها تن از مشاهیر لسآنجلس و #هالیوود حضور داشتند. یکی از مهمترین این افراد مدونا است، او ۵ میلیون دلار به فرقهٔ کابالا کمک مالی کرد.
۶-) سی.ان.ان. نیز از عضویت رسمی مدونا در فرقهٔ کابالا خبر داد و نوشت که مدونا در #جشن_پوریم، که در دفتر فرقهٔ برگ برگزار شد، به یاد ملکهٔ اسطورهای یهودی، #استر نام گرفته و اعلام کرده که از این پس او را استر بخوانند.
۶-) در جایی گفتیم که مدونا تنها یک خواننده نیست، یک #نماد_فرهنگی است. اکنون باید بیفزایم، مدونا نماد #هرزگی_جنسی_مدرن نیز هست.
۷-) زمانی از او دربارهٔ اوّلین تجربهٔ جنسیاش پرسیدند و پاسخ داد: با برادرم بود!!!
این همان فرهنگی است که #فرقههای_مخفی از نیمهٔ دوّم سدهٔ هیجدهم در پی ترویج آن هستند.
.
.
.
این روند نمادسازی، در دهه ۱۹۹۰ با چهرههایی چون «بریتنی اسپیرز»، «کریستینا آگیلرا»، «جسیکا سیمپسون» و گروههایی چون «اسپایس گرلز» (Spice Girls) ادامه یافت و در قرن بیست و یکم، چهرههایی چون «مایلی سایرس»، «ریحانا»، «تیلور سوئیفت» و «کیتی پری»، به نماد آن «دخترک معصوم» که در برابر اخلاق عصیان میکند، تبدیل شدند.
گفتنی است که این طراحی شیطانی برای نمادپردازی «دختر نوجوان بیپروا» در فرهنگ پاپ امریکایی اواخر دهه ۹۰ جریانساز شد و به عنوان «گرایش لولیتا» شناخته میشد.
«لولیتا» (Lolita) برگرفته از نام رمان معروفی نوشته نویسنده روستبار آمریکایی، ولادیمیر ناباکوف (Vladimir Nabokov) بود که شخصیت اصلی آن یک دختر نوجوان «اغواگر» است. این رمان بعد از اولین انتشار، تا سالها بهخاطر محتوای هنجارشکن و ضدیت آن با اخلاقیات مسیحی، در بسیاری از کشورهای غربی ممنوع بود.
مایلی سایرس (Miley Cyrus) که با کاراکتر دختر مدرسهای «هانا مونتانا» (Hannah Montana) در سریالی ساخته شرکت دیزنی در نوجوانی معروف شده بود، بعدتر به یکی از نمادهای وقاحت جنسی در فرهنگ پاپ آمریکا تبدیل شد.
به هر حال، نمادپردازی از این چهرهها (که بلا استثناء از سنین ۱۵ یا ۱۶ سالگی فعالیت حرفهای خود را در موسیقی و سینما آغاز کردند)، به همراه طراحیهای رسانهای چون ظاهرشدن پدیدههایی چون «رئالیتی شو»، که مرز بین زندگی خصوصی و عمومی این ستارگان نوجوان را برمیداشت و آنها، و سبک زندگی طراحی شده برای آنان را (که حول مفهومی به نام «سکـ...سی بودن» ترسیم شده) وارد زندگی روزمرهی آمریکاییها و سبک زندگی آمریکایی میکرد، نقش بسیار مهمی در انهدام بنیان خانواده در کشورهای غربی و طغیان «حرامزادگی» ایفاء کرد.
البته، همزمان، شبیخونهای فکری در قالب جنبشهای «حقوق زنان»، «حقوق دگرباشان جنسی»، «آتئیسم» (ترویج کفر و خداناباوری)، «فمینیسم تهاجمی» و امثال اینها به روان بشر مدرن صورت گرفت تا زمینهها و بسترهای فکری را برای حاکم شدن «ارزشهای نوین» بهویژه در نسلهای جدید، هموار کند.
این طوفان بنیانکن شیطانی، در کنه خود طراحی شده تا با از بین بردن مفاهیمی چون اخلاق، خانواده، علقههای انسانی و اعتقادات آسمانی، نسلهای بشر را در مرداب نیهیلیسم اومانیستی چنان درگیر رذایل اخلاقی نماید که آینده بشر و حتی امتداد نسل بشر را تباه سازد، چند سالی است که به کشور ما وارد شده و در یکی دو سال اخیر، با سرعتی روزافزون نشو و نما کرده است.
البته در این میان، نباید از نقش جریانهای نفوذی خائن غافل شد که از یکسو با تبدیل شبکههای اجتماعی منحطی چون «اینستاگرام» به رسانه اجتماعی اصلی کشور و پایین کشیدن کرکره هر نوع نظارت و کنترل، و از سوی دیگر با اجرای سند ۲۰۳۰، دامن زدن به جنبشهای فمینیستی و تلاش برای قانونیسازی فحشاء، مشروعیتبخشی به حرامزادگی و رسمیتبخشی به انحرافات اخلاقی چون همجنسبازی، بسترساز و تسهیلگر این موج شدند.
همان جریانی که ازدواج دختری زیر ۱۸ سال را با برچسب «کودکهمسری» مطلقاً تخریب میکند، اما به دنبال آموزش جنسی در مهدکودکها است!