ویرگول
ورودثبت نام
علیرضا جبین پور
علیرضا جبین پور
خواندن ۱ دقیقه·۱۰ ماه پیش

کمی مشتری مداری هم بد نیست

مزایده محدوده های معدنی استان یزد اعلام شده است. اینکه در فرصت کوتاه اعلام شده آیا امکان بررسی محدوده به صورت بازدید فراهم هست یا خیر را واگذار می کنم به اهل فن و خودشان حتما یک فکری برای این مساله می کنند. اما من نکته دیگری دارم.

فرایند مزایده محدوده ها را اگر به صورت یک فرایند خرید و فروش یا اجاره در نظر بگیریم، بدون شک سازمان صمت یک فروشنده فاجعه محسوب می شود. از روش ارائه لیست محدوده ها به صورت یک فایل پی دی اف یه هم ریخته و غیرقابل مطالعه و بدون طبقه بندی تا شرایط مزایده، همه نشان دهنده یک سیستم نادرست است.

مثلا آیا امکان نداشت به جای اینکه فایل اکسل را به یک پی دی اف بی کیفیت تبدیل کنید، همان فایل اکسل را ارائه می کردید؟

این دیگر کمترین کاری بود که می شد در راستای مشتری مداری خود انجام دهید.

به هر صورت، من یه وقت اندک گذاشتم و یک فایل اکسل که کمی مرتب هست را تهیه کردم. امیدوارم دوستان و فعالان معدنی بتوانند اندکی راحت تر نسبت به بررسی محدوده ها اقدام کنند.

https://s30.picofile.com/file/8469897900/%D9%85%D8%B2%D8%A7%DB%8C%D8%AF%D9%87_%D8%A7%D8%B3%D8%AA%D8%A7%D9%86_%DB%8C%D8%B2%D8%AF_1402.xlsx.html





مشتری مداریفایل اکسل
آنچه که در مهندسی معدن در حال رخداد است را در حد توان ارائه می کنم و سعی می کنم روند پژوهش ها، مطالعات و فناوری در حوزه مهندسی معدن را در اینجا ارائه نمایم.
شاید از این پست‌ها خوشتان بیاید