ویرگول
ورودثبت نام
MJ_BD
MJ_BD
خواندن ۱ دقیقه·۳ سال پیش

سرآغاز کار من ?

دوستان سلام?
امیدوارم حالتون خوب باشه ?
این اولین متنی هست که داخل ویرگول میزارم.
گفتم اگر تو متن اولم یه کوچولو از خودم بنویسم شاید خوب باشه.

من..................(هه فکر کردی، خیال کردی؛ اسممو نمیگم?) یه دهه هشتادی که تازه وارد دهم ریاضی شده.
(از تیپ شخصیتی من کلا تو دنیا ۷% وجود داره ?)

به رشته های هنری خیلی علاقه دارم و طبق آمار روانشناسیم ۴.۸ از ۵ اهل تفریح کردنم.

چیزهایی که دوس دارم:?
گرافیک و کامپیوتر
کتاب
شعبده بازی
موسیقی

خودم کار تخصصیم لوگو سازیه و بعد از اون من ادیتور و ادمین هم هستم.

خودم جملات مخصوص به خودمو دارم و جملات ناب خوبی میگم.?

نوشتن خیلی دوس دارم ولی بلد نیستم اومدم اینجا تا یه کوچولو بتونم پیشرفت کنم ?

خلاصشو بخوام بگم اینه که اینجا همه چی پیدا میشع.

گودِتون بای
   بایِتون گود
      تا درودی دیگر
         بدرود??


نوجوونیدهه هشتادینوجوان
چنان نماند چنین نیز هم نخواهد ماند!
شاید از این پست‌ها خوشتان بیاید