ویرگول
ورودثبت نام
MOSHAVEREH24
MOSHAVEREH24
خواندن ۱ دقیقه·۴ سال پیش

مشاوره زوجین:ایرادگرفتن های شوهر از جهازیه زن

سلام وقت بگیر من ۳۰سالمه همسرم۳۵سالشه ۶سال ازدواج کردیم هیچ فرزندی نداریم اوایل ازدواج خیلی مشکل داشتیم و بحث میکردیم طوری که دعواها شدید و پای خانواده ها وسط کشیده شد و تا طلاق پیش رفتیم تو این بحثها همسرم از جهاز دادن خانوادم ایراد گرفت و من به خانوادم گفتم حالا همه چیز خوبه و روبراه حتی طبقه بالا خانوادم زندگی میکنیم تصمیم به بچه دار شدن دارم مادرم میگه چون در مورد جهاز اینطوری گفته من دیگه سیسمونی نمیدم باز ایراد بگیره حالا چیکار کنم همسرمم خیلی حاضر جواب میدونمم بهش بر میخوره و باز اعصابمو خورد میکنه تا عمر دادم مثل بقیه چیزها تو سرم میکوبه ممنون میشم راهنماییم کنید./وبسایت مشاوره۲۴

برای مشاهده پاسخ مشاوره خانم نسیم مرتضوی و دلارام جمعیان به وبسایت مشاوره24 مراجعه فرمایید.

مشاورهمشاوره24مشاوره تلفنیمشاوره متنیمشاوره زوجین
در صورت تمایل به ثبت سوال یا رزرو مشاوره به وبسایت مشاوره24 به آدرس:https://moshavereh24.com/ مراجعه فرمایید.
شاید از این پست‌ها خوشتان بیاید