ویرگول
ورودثبت نام
Mahi
Mahi
خواندن ۳ دقیقه·۱۰ ماه پیش

فرقی با بقیه نداشت،من متفاوت دیدمش

اولین عکسی که براش فرستادم⁦:⁠^⁠)⁩
اولین عکسی که براش فرستادم⁦:⁠^⁠)⁩


شب دی ماه پارسال بود هوا به قدری سرد و یخ بود که

اصلا گرم نمیشدی حتی دانشگاه و بانک ها هم به علت

یخ بندون تعطیل بود کسی نداشتم بهش پیام بدم داشتم تلگرام می‌گشتم که یهو چشمم خورد به یک پسری

که چند ماه پیش سر اوضاع کشور بهش پیام داده بودم و ازش خواستم که با بچه ها کل نیوفته بقول خودش بسیجی ام با صبر باید باشه

بهش پیام دادم و ازش حالشو پرسیدم

سریع جواب داد و گفت :چطوری فائزه خانم مشتاق دیدار و ...

خیلی برام خنده دار بود آخه اسم من اصلا فائزه نبود!

مائده بود و به اشتباهی گفتش و بحث شروع شد از فیلتر شکن رفت تا هوای شهر ما چجوریه؟

یک مکالمه خیلی عادی مثل دوتا دوست بعد از نیم ساعت حرف زدن ،مکالممون تموم شد و رفت تا ۲۲بهمن دقیقا شب ۲۲بهمن بهم پیام داد و برای راهپیمایی گفت!و بهم گفت حتما برو منم فقط تایید کردم و از اون شب به بعد دوستیمون بیشتر شد و حتی شاید بگم به دوستی عادی به دوستی عاشقانه هم تبدیل شده بود هرشب به هم پیام میدادیم و تا ۳یا حتی۴صبح حرف می‌زدیم از خاطره ها و کارامون و منم خوشم اومده بود ازش بااینکه خیلی آدم های بهتر شاید بگم بودن از این ولی این بدجور تو دلم افتاده بود خیلی خوب بود قرار بودتیرماه بیاد به دیدنم آخه فامیل پدریش از شهرما بود قرار بود بیا و منو ببینه قرار بود بیاد......

اواخر اردیبهشت بود دیگه رابطمون مثل قبل نبود دیگه مثل قبل توجه نمی‌کردو علتش هم نمی‌دونم برای کار زیاد بود و یا کس دیگه ای بود ...میگفت برای نشریه دانشگامون کار دارم و منم بهش و کارش احترام میزاشتم و بهش زیادی گیر نمی‌دادم ولی میدیدم که آنلاین ولی بهم پیام نمیده من گفتم شاید بازم کار داره این شک ها گذشت تا دقیقا ۶خرداد ساعت ۴بعدازظهر که کانال ها شایع کرده بودن نمی‌دونم دقیقا که تانک های افغانستان به سمت ایران داره میاد من نگرانش بودم چون بهم میگفت حتی کوچیک ترین چیزی بشه میرم جبهه و حتی سوریه هم رفته بود ! دقیقا همون ساعت بهش پیام دادم که خوبی عزیزم؟نگرانتم

بهم گفت خوبم مگه باید اتفاقی میوفتاد ؟!

طوری گفت که سردیشو حس کردم توی اون هوای گرم!

بعد منم گفتم اوکیه و ..

دیدم حدود ۱۰دقیقه داره تایپ می‌کنه

با یک متن بلند بالا که هر کلمه و هر نقطه اش تیری بود به مغزم و منطق و احساساتم که پایان رابطه و بقول خودش مائده بیا احساسات بزاریم کنار و منطقی باشیم و بعدشم رفت....

یادت میاد میگفتی به جون رفیق شهیدم ولت نمیکنم؟چیشدپس؟!....

یادت میاد میگفتی میریم جنگل؟میریم عکس بگیریم میریم برقصیم؟چیشد پس؟!...

یادت میاد میگفتی نور زندگیمی؟

چیشد پس؟!.....

یادت میاد میگفتی مائده همیشه دوست دارم

چیشد پس؟!..

یادت میاد میگفتی بیا باهم داستان بنویسم توی ویرگول؟

چیشد پس؟!...

رفتی و تنهام گذاشتی

تنها تر از همیشه

فقط کاش یک جمله بهت میگفتم

اگه میخوای بری مشکلی نیست سخته ولی فقط منو برگردون به زمان قبل تومنو برگردون به همون مائده ای که هیچ احساساتی توی مغز و قلبش نبود و فقط منطق منطق

منو برگردون به قبل بودن با تو و بعد برو

پایان رابطهیادت میگفتیشب
والا جمله تأثیرگذاری پیدا نکردم
شاید از این پست‌ها خوشتان بیاید