ویرگول
ورودثبت نام
مائده ترابیان
مائده ترابیان
خواندن ۳ دقیقه·۲ سال پیش

پله به پله شروع جدید من با پله به پله

انگیزه شرکت کردن من تو دوره دیجیتال مارکتینگ پله به پله از اونجایی به وجود اومد که حس کردم به خاطر شرایط کاریم ، اونم کاری که خیلی باب میلم نیست ، زندگیم توی یه روتین هر روزه ی تکراری گیر کرده ، روتینی که هر روز سر ساعت مشخصی بیدار میشم، آماده میشم، صبحانه میخورم، میرم سمت محل کارم، همون روال کاری همیشگی رو انجام میدم، برمیگردم خونه و اینجاست که یه فرصت کوچیکی واسم پیش میاد بلکه بتونم خودم رو دور کنم از اون همیشگی های نامطلوب … اما متاسفانه وقتی زندگیت درگیر این روتین ها میشه، انقد دل مردگی پیش میاد که هروقت تلاش میکنی خودت رو از این باتلاق بکشی بیرون،هرچی بیشتر دست و پا میزنی بیشتر میری داخل … شاید این که من زیادی کمال گرا و غیر منعطفم (غیر منعطف از این نظر که کوچک ترین تغییری تو برنامه ریزی هام من رو بهم می ریزه) هم مزید بر علت شده باشه ، شدت قضیه انقد زیاده که تو ۹۸٪ مواقع مثلا هروقت سر میز صبحانه ساعت رو نگاه می کنم دقیقا همون ساعت همیشگیه!?

عملا همه این ها باعث شد هروقت که سعی کردم با یه روشی از این روتین خارج بشم و ریز ریز حرکت کنم به سمت سبک زندگی موردعلاقه ام نشدنی باشه.

سبک زندگی ای که اول صبحش با ورزش و صبحانه مفصل با نان داغ شروع میشه و بعدش کارم تو محیط مورد علاقه ای که میتونه میز خوشگلم گوشه اتاقم باشه،یا ولو وسط پذیرایی خونه، یا کتابخانه، یا حتی یه کافه شلوغ، یا شایدم حین مسافرت تو هر ساعت و هر جایی که ذهنم آماده به کار باشه ادامه پیدا می کنه. منظورم این نیست این سبک کار کردن خییییلی راحته،نه، خیالم راحته منی که همیشه طبق برنامه کارام رو پیش می برم میتونم با این سبک کار کردن هم کارم رو انجام بدم هم ازش لذت ببرم.

خلاصه مطلب این که تو جست و جو هایی که داشتم واسه پیدا کردن کاری که بتونه در نهایت من رو به این زندگی مطلوبم برسونه با آموزش های سئو و ux و دیجیتال مارکتینگ رو به رو شدم،گشتم و گشتم و پیج های این حوزه رو پیگیری کردم و بعد از مدتی متوجه شدم که بودن استوری های پیج پله به پله حالم رو خوب میکنه، بهم انرژی میده و هر روز پیگیرشم.

اینجوری شد که تصمیم گرفتم یکی از دوره هاشون رو ثبت نام کنم و این شد اول ماجرا.

کلاس ها اینجوریه که علاوه بر این که دارم خودم رو تو یه حوزه جدید که تقریبا هیچی ازش نمیدونم به چالش می کشم، از هر جهتی که فکرش رو بکنید داریم رشد می کنیم ( با تمام کتاب ها و فیلم ها و سریال ها و پادکست ها و سبک زندگی و تفکر هایی که بهمون معرفی می شه) و چقد دوستی ها و روابطی که کم کم داره شکل میگیره و چی بهتر از این که انننقد داره بهمون خوش میگذره.

شرکت کردن تو این دوره شاید بزرگترین لطفی بود که این مدت به خودم کردم،زمانیه که برای خودمم،باعث میشه اعتماد به نفس داشته باشم،خودم رو دوست داشته باشم و بدونم میشه یاد گرفت و لذت برد.

و اما در مورد پله به پله ، می شه گفت بهترین جا بود برای بهترین تجربه اخیرم، هم دلی و دوستی ای که بین همه هست واقعا آدم رو به وجد میاره، نگم از تدریس ها و کلاس های دوست داشتنی خانم مجیدی...❤

حتی اگر ذره ای به این حوزه ها علاقه دارید مطمعن باشید پله به پله شگفت زدتون می کنه.

سبک زندگیپله پلهدیجیتال مارکتینگ پله به پلهدیجیتال مارکتینگ
شاید از این پست‌ها خوشتان بیاید