ویرگول
ورودثبت نام
Mahdi Hazrati
Mahdi Hazrati
خواندن ۱۳ دقیقه·۱ سال پیش

تجربه ی تماشای OPPENHEIMER در سینمای IMAX - بررسی کامل فیلم اپنهایمر کریستوفر نولان

نمی دانم کسی نشنیده است هیجانی گرمتر از تابستان فیلمی که موجی ایجاد کرد سال هاست که دور مانده است برای آن سالن های سینما که می مانیم کف بزنید حباب تبلیغات اینترنتی را پر کرد آنقدر متورم است که این فیلم اکنون است کسانی که تماشا می کنند و دوست ندارند آنها کسانی را که دوست دارند و نمی گویند حذف می کنند. یکی از نمادین ترین چهره های قرن درباره این فیلم درباره شخصیت من دانش بسیار دستم را بدون حتی به سینما رفتم و فیلم را دیدم عکس یادگاری بعد از تماشا من آن را گرفته بودم یا البته بله اونی که عکس گرفته کت و شلوار صورتی پوشیده بعد از تشکر از دختران از اینجا در مورد فیلم بعدی که دیدم بذار برم سراغ افکارم این فیلمی است که باید نگران اسپویلرها بود به هر حال نه، درست مثل کشتی تایتانیک بمب غرق کشتی اتم منفجر می شود که به عنوان پدر بمب در تاریخ ثبت شد رابرت اوپن، فیزیکدان نظری آمریکایی این یک فیلم بیوگرافی در مورد هیمر است برگرفته از کتاب پرومتیوس بیشتر از پیروزی و تراژدی Open Haymer در واقع می توانیم با عنوان کتاب شروع کنیم. یونانی برای استنباط به همان اندازه افسانه ای در اساطیر تفسیری شکسپیر از شخصیت پس از پیروزی به خورشید نزدیک شوید آب شدن بال ها یک تراژدی است اما آن چیست نه اسطوره شناسی و نه تئاتر کل جهان یکی از شخصیت های کلیدی که سرنوشت خود را تغییر داد کسی در حال حاضر ذهن گیج شده است بنابراین در مورد اینکه چه ساختاری موثر است به عنوان مثال نگاه کنید، این کتاب به نظر من برنده جایزه است یکی دیگر از موارد خوب در این زمینه کتاب ماسینگ تامی توسط ریچاردز بمب، یعنی ساختن بمب اتم. برنده جایزه پلیس و حالا بالاخره این بهترین فیلمی باشید که تا به حال در این زمینه ساخته شده است ادعای شماره احتمالا جوایز زیادی هم خواهد گرفت کنایه از کار جمع آوری این همه است شخصیت آثار برنده جایزه بالاترین جایزه در زمینه خود نگرفتن نوبل چیز دیگری است. به عبارت دیگر، در حالی که آن را از دست می دهد به راویان بسیار می دهد. حدس می زنم به همین دلیل اجتماعی است همه در رسانه ها در مورد آن صحبت می کنند و من نیز همینطور. اول می گویم می گویم نمی فهمم مجبورم، اما اعتراف می کنم که کاملاً نیست نمی توانم بگویم که این شخصیت را درک می کنم زیرا اولین باری که در مورد این فیلم شنیدید از سال قبل در اینجا چند مطالعه در مورد دارم سعی میکنم ببینم چقدر من در خیلی چیزها خیلی چیزها یاد می گیرم من در حال گم شدن زندگی مرد هستم به پیچیدگی دنیای کوانتومی، رانش و خیلی پر از عدم قطعیت شما نمی توانید فوراً خوب یا بد بگویید شما نمی توانید برای این فیلم بگذرید و همین کار را انجام دهید همچنین می توانیم بگوییم بله ما باید آن را دوست داشته باشیم همه دلایل وجود دارد، اینجا بهترین من است یکی خوب است، اگرچه به نفع من نیست کریستوفر که کارگردان به حساب می آید از همه چیز نولان اول او بین شهری در محل کار می شود و برخی از من به دلیل آغاز کار من احترام قائلم، او را بازیکن خطاب کنید همه آنها در حال حاضر در فیلم بسیار موفق هستند. تقریباً حتی برندگان اسکار اضافی آقا دیگه چه موزیک مندلا آخرین موسیقی آنها بسیار متوسط ​​است فکر می کنم هنوز فیلمبرداری است فیلم ضخیم بادامک های بزرگ ممکن ترین آنها با کیفیت بالا شلیک کردند، دیگر چه کاری می تواند انجام دهد؟ بچه ها، به همین دلیل ماه ها بیشتر است قبل از اینکه به همسر و دوستم بگویم ببین، هدیه ای از طرف تو برای تولد من در تابستان امسال فقط بلیط این فیلم من آنقدر می خواهم بله اتفاقا امروز تولد من است من فقط آن را در این بین خرج کردم ممنون و اونا هم خوبن از جای خوب بلیط خریدند. به آنها اطلاع دهید که کجا تماشا کرده ام آیا تو؟ استرالیا یک ayx معمولی نیست و هر UK 3 را چک کنید یا یکی بنابراین 6 در کانادا، 19 در ایالات متحده آمریکا، در جهان بالاترین نمایش داده شده در تنها 30 سالن سینما پخش کننده از کپی رزولوشن حتی می توانید منافذ روی صورتش را ببینید پس چرا اینقدر جاهای کمی نشان داده می شود؟ چون فیلم 272 پوندی 17 کیلومتر است. در درازا آنها تنها توانستند 30 عدد از آنها را تولید و توزیع کنند خوب من هم به کارگردانان احترام می گذارم به طوری که دید آنها بهترین است استفاده از تکنیک هایی که می توانند بازتاب دهند آنها دوست دارند کارهای گزاف انجام دهند. آنها این کار را در گذشته انجام داده اند، هرگز به تنهایی بلند نشوید سینماهایی که فیلم در آن نمایش داده می شود او مانند یک معلم تحت نظارت است کوبریک به دیربازها اجازه ورود نمی دهد گرفتن تصویر با نور شمع برای ماموریت های قمر آپولو ناسا با لنز مخصوص استفاده شده با f0.7 با دیافراگم کم فیلمبرداری شده است نمای معروف اینجا بالاترین نمای ممکن است حداکثر 70 در ماه برای ایجاد تجربه خود اتفاقا او محیط mm را برای خودش انتخاب کرد. همه معلم ها انگلیسی نفس هستند برادر الان به نظرم جالب میاد مراقبت از شما خوب است، اما یک تکنیک بسیار دشوار برای توزیع و نمایش 30 در جهان فقط در محل کار می تواند در سینما نمایش داده شود و بنابراین شاید فقط یک درصد از مخاطبان یک هزارم همه آن را تجربه می کنند او می تواند زندگی کند خوب، خیلی مهم است؟ تجربه زندگی کردن، یعنی کسانی که نمی توانند تماشا کنند imex70 میلی متر است حالا اول شخص اول نولا یا روایت اول شخص مفرد ما می بینیم که شما از آن استفاده می کنید به چه معناست اتفاقات یک قصه گو خودنمایی با استفاده از اول شخص داستانی را بر حسب به هر حال همه داستان ها اینطور نیستند اگر فکر می کنید که نه فیلم هایی وجود دارد که شخصیت مال شخص دیگری است او ما را از چشم خود معرفی می کند و خوب است که انجام این کار به آن نگاه کنید فیلم مورد علاقه اما Deus Sarıyer ما مد را از چشمان شما می بینیم که چه چیزی وجود دارد در حالی که نمای نه را از روایت باز کنید وی همچنین درخواست کرد که به لحاظ خیلی عمدی در طول فیلم یک رنگ یک صحنه سیاه و سفید تغییر بین را انتخاب کرد چرا آقا فیلم هم ابژه است و هم از دیدگاه ذهنی چون او می خواهد از یک طرف دیالوگ ها عمدا این کار را می کنند. تاس نولان متأسفانه، از یک طرف، موسیقی به سختی شنیده می شود دارد می آید، بله این همه شما را عصبی می کند و اما به مدت یک ساعت و نیم همانطور که گفتم با یک مقدمه ادامه دهید و بله این فیلم فقط وسط است مدت زمان فیلم 3 ساعته اما باز کننده است کوتاه برای درک و گفتن زندگی خود را برای مدتی فکر می کنم این را هم به شما بگویم اگر کسی وقت داشته باشد، دهه 80 است من مینی سریال Even Open را دوباره توصیه می کنم این تولید بی بی سی به نام هایمر تقریبا است مینی سریالی که می توانیم آن را مستند بنامیم شامل 7 قسمت در ساعت و بسیاری موارد دیگر است مستقیم به موضوع با روایت خطی همانطور که گفتم او فیلم را به ما منتقل می کند. تماشاش کن یا سبک من نیست توصیه می کنم با گفتن دلخور نشوید موضوع مهم نیست حالا فرد مقابل ما بیایید سعی کنیم پرتره او را باز هیمور بکشیم بنابراین به طور خلاصه، نظر تئوری بسیار هوشمندانه ذهن درخشانی در فیزیک دارند در فیلم خیلی به آن جنبه اشاره نشده است، اما فروپاشی یک سیاهچاله ستاره ای چگونه می تواند منجر شود او حتی مدلی ارائه کرد که توضیح می دهد به همراه یکی از شاگردانش بسیار پیچیده، گاهی حساس و دلسوز به نظر می رسد گاهی اوقات بی امان می تواند پر از تناقض باشد فشار بر محدودیت های یک علم ایده آلیستی من خیلی به زندگیم علاقه دارم روی پروژه کار کنید کنترل سلاح های هسته ای و او همچنین برای محدود کردن تلاش کرد بیان احساسات یک فرد خاص او اینگونه از فلسفه شرق مبارزه می کند به خصوص باگاوات برو انسان تحت تاثیر قرار می گیرد حدس می زنم خالق بمب اتمی تاسف بار باشد بار وجدانی بودن ناراحت من انجام داده ام اما از طرف دیگر، بسیار مراقب عبارات خود باشید. فردی که خیلی خوب صحبت می کند اگرچه او هرگز عذرخواهی نکرد. دیدگاه های چپ رانده شده و به ظن کمونیست بودن شروع کرد تحقیقات امنیتی در فیلم نیز وجود دارد این موضوع بسیار پوشش داده شده است جامعه و جامعه علمی طرد شده توسط آن پرشور دو چیز فیزیک و New maxico این دو برای متحد کردن اشتیاق خود، ملحات، یکی از ماموریت های مخفی او لوس آلاموسا، پروژه ای که او بسیار دوست دارد و درخشان ترین جهان مغز آنها در این مکان متروک در وسط ایالات متحده است آن را پایین می آورد و البته آن شخصیت جذاب کاریزماتیک او با هوش خود بر اطرافیان خود تأثیر می گذارد. در حال حاضر خیلی بزرگ نیست اگرچه او پروژه را مدیریت نکرد برای چنین پروژه مهمی امروز بسیار کاریزماتیک آورده شده است او اگر زندگی می کرد به راحتی می توانست بازیگر شود. از این جذابیت در هنگام جمع آوری تیمش. از چیزی که روی آن کار خواهند کرد استفاده کنند متقاعد کردن مردم بدون حتی گفتن موفق می شود و این چنین پروژه ای است که می تواند به بزرگترین جنگ جهان پایان دهد زوج کل جهان از جمله جنگ هایت را قبل از شروع تمام کن بله بمب اتمی همه سختی هایش است هرچند در مدت زمان کوتاهی اما قبل از اینکه تمام شود هیتلر قبل از پایان توسعه می میرد بزرگترین تهدید جهان رو به پایان است دلیل اصلی شروع پروژه منهتن دلیل ناپدید می شود اما آنها آنها هنوز هم بمب را باز هیمر می سازند نه فقط ساختن بمب او همچنین می خواهد مورد استفاده قرار گیرد می گوید اتم جنگ در دنیایی با اسلحه پایان خواهد یافت به پارادوکس نگاه کن جنگ بمب هم برای پایان دادن و هم برای جلوگیری از آن وسیله ای برای این باگوات که می خواند یعنی شرق از متون گیتا مانند نظری برخاسته از فلسفه هر کدام عمل خلقت اول از همه یک تخریب این عملی است که شما بشریت را می سوزانید و می شوید از خاکستر مثل ققنوس دگرگونی دوباره انسانیت و این بمب برای تولد دوباره اوست به همین دلیل مبارزه برای صلح را ضروری دانست لازم بود و اینجا Open no like است این چیزی است که او به عنوان کودک خود می بیند و آن را گرامی می دارد پس از اتمام بمب اتمی اولین تلاش او برای تولد ترینیتی نام آن را triniti به معنای تثلیث گذاشت اشعار شاعر جانا داشتی می خواندی در شعر او که با گات شروع می شود به باور بیضه در مسیحیت اشاره ای به تثلیث مقدس وجود دارد هر دو پدر و پسر روح القدس تثلیث و نشان می دهد که بمب از سه قسمت تشکیل شده است که هم علم و هم هنر را می سازد Api که دوست دارد کمی ترکیب کند این بار با قدرت تخریب بمب. الهی در خلقت انسان منعکس کننده کنتراست بین عناصر تصمیم می گیرد نام آن را بگذارد با نوزادش و این تولد به نام ترینیتی این رویداد احتمالاً بدترین رویداد در تاریخ جهان است. یکی از لحظات پر تنش نیز در فیلم است این یکی از صحنه های مورد علاقه من است به دنباله لحظه منعکس شده تبدیل شد عزیزم آنها قبلا بمب های واقعی را منفجر کرده اند نه به خاطر آزمایش گوشت تیرین تصاویر واقعی در حال حاضر در آرشیو هستند حتی در مواقعی که من متوقف می شود من از آن در فیلم هایم در همان لحظه تولد استفاده می کنم زیرا ترس از خاطره را منعکس می کند در سینمای سرد سرد حتی گرمای صورتت شما می توانید از نظر روانی احساس کنید اثر فانتوم شاید شاهدان عینی درب اجاق بعد از انفجار او می گوید آنها احساس می کنند که باز شده اند اغراق کنیم، درهای جهنم باز شده است چون مثل یک موج گرمای تابشی است پس از مدتی آسمان گسترده می شود اولین نویز به دنبال آن نویز ابر قارچ در تاریخ جهان بالا می آید چگونه این یک لحظه بی سابقه است؟ بنابراین ماده و انرژی می تواند تبدیل شود چند نفر خندیدند چند نفر گریه کردند The Opin Himself صحنه ای از این فیلم است بازیگری نکردن یا آیا او آنچه را که واقعاً احساس می کند می گوید؟ من قدرت محاکمه ترینیتی را نمی دانم آنها پس از دیدن آن فقط 3 متوقف نمی شوند یک هفته بعد این بمب در هیروشیما آنها از آن برای مردم استفاده می کنند دیدن نتایج آن برای آنها کافی نیست اگر چه فقط 3 روز بعد این بار نیز آنها ناکازاکی و نقشه آنها را بمباران می کنند به گفته وی، اگر ژاپنی ها تسلیم نمی شدند 19 یکی دیگر در 3 آگوست دیگر در سپتامبر برای شلیک 3 دیگر در اکتبر آنها برنامه ریزی می کردند که هدفشان بود صحنه ای وجود دارد که در مورد شهرها صحبت می شود واقعا غازه به عنوان مثال، کیوتو از لیست خارج شده است. آنها در حال بلند شدن هستند آنها یاد می گیرند که ماه عسل خود را آنجا گذرانده اید. خوب، اینها عناصر نمایشی هستند. شاید، بلکه حقایق تاریخی البته خواندن تاریخ یک طرفه هم اشتباه است. تا بتوانیم شرایط زمان را در نظر بگیریم کاری که طرف مقابل در جنگ انجام داد یا کاری که امروز می توانید انجام دهید محاسبه کردن برای ما بسیار سخت است، اما اینجاست به همین دلیل است که در فیلم ها وجود دارد، اینطور نیست؟ اگر تأثیر جنگ بر ژاپن باشد اگه میخوای چیزی ببینی بهت میگم بگذارید یک فیلم دیگر به شما توصیه کنم. انیمیشن Grave of the Fire را تماشا کنید قبر کرم شب تاب تا اینجای کار قوی ترین ضد جنگ ساخته شده تا کنون یکی از آثار Open haymer اتم بمب را در محل زندگی غیرنظامیان ساخت او از اخراج شهرها حمایت کرد او هم از گناه رنج می برد، اما هنوز کلیاتی که من به آنها اشاره کردم با حضور در آن جلسه ای که در آن حضور داشت چقدر باید دور ریخت اگر در ارتفاع بالا منفجر شود موثرتر است همچنین به تفصیل توضیح دهید این اولین بار بود که سلاح های هسته ای ساخته شده برای استفاده و شاید همان امروز برای آخرین بار استفاده همانطور که ما می خواهیم ما می توانیم مثل هر انسان فانی قضاوت کنیم او دیگر با ما نیست بمبی که او ساخت، هزاران نفر در هر لحظه هیروشیما در تاریخ آماده استفاده است و از زمان ناکازاکی هیچ کشوری وجود ندارد بمب های هسته ای به عنوان سلاح استفاده نکرد این داستان یک بار دیگر است من آن را با وضوح بالا در سینما تماشا کردم قدرت تخریب بمب اتمی آن را در رگ هایم حس کردم می تواند از بلندگوهای قدرتمند آن پخش شود من صدای شما را تا حد زیادی شنیدم و همچنین یک گریه کودک انقلابی در فنون روایت مانند فیلم And Probably Just Right معرفی شده است بنابراین جایزه داده می شود و از فیلم حذف می شود سپس چند نفر خندیدند چند نفر گریه کرد، بعضی ها کف زدند، من بیرون همانطور که او در راهرویی که بیرون می آید راه می رود، اینجاست دخترانی با لباس صورتی وارد جلسه می شوند دیدم از یکیشون پرسیدی من عکس های مسخره ای گرفته بودم و بس یک بار دیگر در یک شبیه سازی به این فکر کردم که آیا ما زنده ایم؟

کریستوفر نولاناپنهایمرOPPENHEIMERنقد و بررسی فیلم اپنهاینمر
شاید از این پست‌ها خوشتان بیاید