ویرگول
ورودثبت نام
MAHYAR AP
MAHYAR AP
خواندن ۲ دقیقه·۴ سال پیش

لجندری ، کمپانی محبوب من !

سلام

من مهیار صالحی یا همون mahyar ap هستم

امروز میخوام چند تا از فیلم های خفن لجندری رو با هم بررسی کنیم

1- گودزیلا

گودزیلا
گودزیلا

من در مقاله :

سری فیلم گودزیلا

سری فیلم گودزیلا رو مورد بررسی قرار دادم

10000 سال پیش ازمیلاد
10000 سال پیش ازمیلاد

2- 10000 سال پیش از میلاد

این فیلم از فیلم های عالی لجندری است

300
300

3- 300

این فیلم نیز داستان جذابی دارد

پیشنهاد میکنم حتما تماشا کنید

42
42

4- 42

این فیلم داستان درام دارد

لجندری نقش مهمی در این فیلم ندارد

اسمان خراش
اسمان خراش


5- اسمان خراش

این فیلم با بهترین بازیگران و همکاری لجندری ساخته شده

استیو جابز
استیو جابز

6- استیو جابز

این فیلم داستانی غم انگیز دارد

پیشنهاد میکنم اگر وقت کردید این فیلم را هم ببینید

بازگشت سوپر من
بازگشت سوپر من

7- بازگشت سوپر من

سوپر من از فیلم هایی است که بسیار محبوب است و طرفداران ان از هر رده سنی با هر جنسیتی هستند

بانوی اب
بانوی اب

8- بانوی اب

داستان این فیلم ترکیبی از اکشن و درام است

بتمن اغاز میکند
بتمن اغاز میکند

9- بتمن اغاز میکند

بتمن هم از ان فیلم هایی است که طرفدارانشان سن و جنسیت نمیشناسند

دختر و پسر در هر سنی عاشق بتمن هستند

برخورد تایتان ها
برخورد تایتان ها

10- برخورد تایتان ها

این فیلم سبک اکشن دارد

دیدن این فیلم را پیشنهاد میکنم

سری فیلم دنیای ژوراسیک
سری فیلم دنیای ژوراسیک

11- دنیای ژوراسیک

این سری فیلم عالیییییه

قله ای به رنگ خون
قله ای به رنگ خون

12- قله ای به رنگ خون

این فیلم در ژانر ترسناک و فانتزی است

کونگ
کونگ

13- کونگ

اگر شما عاشق فیلم های هیولایی هستید حتما این فیلم را دیده اید

این فیلم بی نظیر و البته جذاب است

میان ستاره ای
میان ستاره ای

14- میان ستاره ای

این فیلم در سبک علمی تخیلی است

ناگفته های دراکولا
ناگفته های دراکولا

15- ناگفته های دراکولا

این فیلم نیز در سبک اکشن می باشد

وارکرفت
وارکرفت

16- وارکرفت

این فیلم در سبک اکشن ترسناک میباشد

هرچه بالا هست پایین نیز هست
هرچه بالا هست پایین نیز هست

17- هرچه بالا هست پایین نیز هست

این فیلم بسیار ترسناک و پر هیجان است

18- هفتمین پسر

این فیلم در سبک اکشن بوده و بسیار فیلم پر هیجان و زیبایست



من در این مقاله سعی کردم تمام فیلم هایی که از سال 2014 به بعد ساخته شده را به شما معرفی کنم

نظر شما چیه ؟!

حالا شما در زیر همین مقاله به من بگید که کدوم فیلم لجندری را بیشتر دوست داشتید ؟


لجندریmahyar apفیلم های لجندریفیلم های کمپانی لجندریکمپانی لجندری
آموزش گرافیک ُ، طراحی وب ، برنامه نویسی و ... البته مطالب مفید و نرم افزارم دارم
شاید از این پست‌ها خوشتان بیاید