ویرگول
ورودثبت نام
MAHYAR AP
MAHYAR AP
خواندن ۲ دقیقه·۴ سال پیش

ویرگول بی کمبود !

سلام

من مهیار صالحی یا همون mahyar ap هستم

تا حالا به این فکر کردید تو شبکه ای که هستید هیچ کمبودی نیست ؟

اروز میخوام چند تا از باگ ها و کمبود های ویرگول رو بگم

شاید دلیل اصلی نوشتن این مقاله این بوده که ویرگول از لحاظ برنامه نویسی این مشکلات رو حل کنه

100% ریسپانسیو نیست !

من خودم در تبلت tab 5 بررسی کردم و نتایج عجیبی دیدم

شاید دلیل اصلی این اتفاق مدل تبلت من هست که یکم قدیمی شده

اما به هر حال این موضوع هست !

کی لایک کرده !!؟؟

ایراد بعدی اینه که نمیتونی ببینی چه کسی لایکت کرده !!

عنوان مقاله ات چیه ؟!

مشخص کردن عنوان مقاله توسط مدیران ویرگول انجام پذیره

پس خود شما نمیتونی عنوان نوشته ات رو وارد کنی :/ 0_____0

فقط گوگل ؟؟؟ پس بقیه چی ؟؟

ویرگول در مرورگر های :

موزیلا

یوز

الاتحاد ( عربی و تازه وارده )

نتایج عجیبی نشون داده

( اینجا باید بگم که انقدر ویرگول سایت خوبیه که چقدر برای پیدا کردن 4 تا مشکل وقت گذاشتم )

سن مهم نیست یعنی ؟؟!!؟

بعضی از موارد ویرگول محدودیت سنی دارن

به نظرم اگر قبل از ثبت نام سن هم پرسیده شه بد نیست !! :/ 0_____0

چرا ۴۹ هزار تومان بیشتر از ۴۵.۰۰۰ تومان می‌فروشه؟

من بیشتر از یک ماهه که مطلب :

چرا ۴۹ هزار تومان بیشتر از ۴۵.۰۰۰ تومان می‌فروشه؟

رو تو محبوب های ورگول میبینم

:0

ویرگول دوست خوب من !

اما با همه اینها نتونستم یک مشکل واقعی از ویرگول پیدا کنم

دمتون گرمممممم

نظر شما چیه ؟

راستی برام زیر همین متن بنویسید شما مشکلی از ویرگول دیدید یا نه


ویرگولmahyar apمشکلات ویرگولایرادات ویرگولvirgool
آموزش گرافیک ُ، طراحی وب ، برنامه نویسی و ... البته مطالب مفید و نرم افزارم دارم
شاید از این پست‌ها خوشتان بیاید