ویرگول
ورودثبت نام
MAHYAR AP
MAHYAR AP
خواندن ۱ دقیقه·۴ سال پیش

وی پی ان گرون یا مفت ؟؟!!

سلام

من مهیار صالحی یا همون mahyar ap هستم


حتما برای شما هم پیش اومده که بخواید روی pc خودتون از برنامه های فیلتر شده در ایران استفاده کنید

مثل تلگرام یا یوتویوب

و مایل به پرداخت هزینه های ریز و درشت اکانت وی پی ان رو ندارید

یکی از ارزونترین وی پی ان های ایران های وی پی ان هست

که بهترین انتخاب من بود

اما بود !

انتخاب های من همیشه تغییر میکنن

من بعد از کلی گشت و گذار در اینترنت وی پی ان

speedify

رو پیدا کردم که هم خیلی سرعت خوبی داره و هم رایگانه

البته یک بخش اشتراک ویژه داره اما در ماه 100 گیگ رایگان ارائه میکنه

به نظرم برای گشت و گذار در اینترنت خوبه ولی برای هکر های ماهر نه

برای اتصال به سایت اسپیدی فای کلیک کنید

و یا اگر وقت سر زدن به سایت رو ندارید برای دانلود هر نسخه روی اون کلیک کنید

ویندوز

مک

لینوکس

اندروید

دانلود از اپ استور

امیدوارم از این پست خوشتون اموده باشه

ممنون میشم لایک کنید و یک نظری هم بدید

نظر شما چیه ؟!

راستی به نظر شما چه وی پی ان های دیگه ای میتونه خوب باشه ؟؟


وی پی اندانلود وی پی ان رایگانmahyar apوی پی ان رایگانfree vpn
آموزش گرافیک ُ، طراحی وب ، برنامه نویسی و ... البته مطالب مفید و نرم افزارم دارم
شاید از این پست‌ها خوشتان بیاید