ویرگول
ورودثبت نام
MAHYAR AP
MAHYAR AP
خواندن ۱ دقیقه·۴ سال پیش

لوگو خودم رو کجا طراحی کنم ؟؟

سلام

من مهیار صالحی همون mahyar ap هستم

طراحی لوگو چند بخش داره

1 - پولدار باش !

در این حالت شما باید به سایت های مختلف سر بزنید و مبلغ نجومی را کنار بگزارید تا یک طراح لوگو پیدا کنید

که به نظرم با شرایط فعلی اقتصادی ممکن نیست

2- ربات !

سایت های مختلفی هستند که یک ربات درون انها برنامه نویسی شده و لوگوی خوبی بیرون میده اما مشکلات زیر رو داره

1- خیلی خیلی محدوده

طرح های این سایت ها محدودیت داره

2- واترمارک

لوگو و واتر مارک سایت روی لوگو شما می افته

3- فرمت

لوگو با فرمت jpg خارج میشه که برای سایت خوب نیست

اما برای پروفایل شبکات اجتماعی خوبه

4 - فارسی بی فارسی

شما نمیتوانید فارسی بنویسید

5 - دلاااااااااار !

هزینه خروجی با دلار حساب میشه

پس یعنی با تمام این مشکلات رایگان هم نیست

3 - آستین بالا بزنید

راه اخر اینه که خودتون یاد بگیرید و لوگو خودتون رو طراحی کنید

من در مقاله :

میخوای کورل کار حرفه ای بشی ؟!

دوره اموزشی کورل که اسم دوره ( گرافیست جادویی با کورل ) است رو معرفی کردم

در این دوره اموزش طراحی لوگو هم هست

شما پس از اموزش این دوره میتوانید لوگو خودتان را طراحی کنید

پس دست به کار بشید و به ایدی های ذکر شده در اون مقاله یک پیام بدید و اسم دوره رو بکید تا اطلاعات بیشتر کسب کنید


طراحی لوگوmahyar apاموزش طراحی لوگولوگوچطور لوگو طراحی کنیم
آموزش گرافیک ُ، طراحی وب ، برنامه نویسی و ... البته مطالب مفید و نرم افزارم دارم
شاید از این پست‌ها خوشتان بیاید