ویرگول
ورودثبت نام
ملیحه اعظمی
ملیحه اعظمی
خواندن ۱ دقیقه·۱ سال پیش

"زبان من بسیار صادق است"

شاید تلخ باشد ،

طعم قرائت من از وقایع روزمره گی مان

از همان هایی که تو هم در آن حضور داری ،

حضوری اکه با رنگین تر شدن اش سهم طعمی که تو به جا می گذاری برایم یا حتی برایمان بیشتر و تند تر است و باز طبق همیشه این من هستم که که از این دور مزه گسی و تلخی اش را برمی دارم و

نمی گذارم حتی ذره ایی از آن را بدون شهد و مربایی از وصف هر آنچه که داری و داشتنش حتی گاهی آن قدر ها که من شیرین می گویم اش نیست،مزه کنی،

اصلا خیالت را راحت کنم ،

تلخی اش را می برم می گذارم در کنار گسی همان معجون کدر شرابی رنگ غرورت،

همان که بوی گندیدگی و پوسیدگی اش رنگ از روز می برد و شب اش می کند،

می برم میگذارم آن جا ،

تا گیج و گم هم نشوی لای شیرینی تعارفاتم ،که توان شیفتگی و شیدایی ات را دیگر ندارم

اصلا بیخودی شلوغ اش میکنی

شاید زبان من تلخی و گسی را به رسم روزگار حواله ات کند ولی بعد از آن یک کاسه نور جلوی ات می گذارد

که راه به صداقت دارد.

زبان من تلخ و گس هم اگر باشد یک صفت ناب دارد ،

زبان من بسیار صادق است.






زبان صادقزبان تلختعارفملیحه اعظمیروزنوشتگی
#Architecture #InteriorDesign #villaDesign #HospitalityInteriors #ConceptualDesign #InteriorArchitecture #LandscapeArchitecture #DesignInnovation #CreativeSpaces
شاید از این پست‌ها خوشتان بیاید