ویرگول
ورودثبت نام
ممد
ممد
خواندن ۲ دقیقه·۶ سال پیش

تجربه خرید از سایت سرور مرکزی(servermarkazi)+مدارک کلاهبرداری



چند روز پیش نیاز به خرید سرور مجازی داشتم.
با سرچ در گوگل با سایت سرور مرکزی http://servermarkazi.com آشنا شدم که تبلیغات گوگلی خریده بودند و بالای صفحه سرچ بودند.
با توجه به اینکه قیمت مناسبتر و شک برانگیز نسبت به سایر سایتها ارائه میدادند با پشتیبانی انلاین این سایت صحبت کردم و قول گرفتم که در صورت ناراضی بودن با توجه به قوانین سایت خودشون پولم برگشت بخوره و تصمیم به خرید سرور گرفتم.

....

متنی که صفحه ی اول سایتشون هست:

خرید سرور مجازی|سرور اختصاصی|چرا سرور مرکزی را انتخاب کنیم؟

گارانتی استرداد وجه در صورت نارضایتی تا 72 ساعت پس از خرید طبق قوانین

.....

در حین خرید متوجه شدم که سایتشون درگاه بانکی نداره و باید پول رو براشون کارت به کارت میکردم.

متاسفانه اعتماد کردم و پول رو کارت به کارت کردم.

بعد از واریز با شماره های موجود در سایت تماس گرفتم ولی هیچکدوم پاسخگو نبودند.

"""""""""""""""
متاسفانه در حال حاضر درگاه پرداخت آنلاین
به دلیل اختلال از طرف بانک غیر فعال میباشد.
در حال حاضر فقط امکان کارت به کارت فراهم میباشد.
در صورت تمایل میتوانید هزینه را واریز نمایید و اطلاع دهید،
تحویل سرور ها انی میباشد
شماره کارت :
6037997266708644
به نام محمد امیری
بانک ملی

پشتیبانی:
09309957800
09164862504

"""""""""""""""""""""""""""

به پشتیبانی انلاین اطلاع دادم درحالیکه پیام هارو میخوندند ولی جواب نمیدادند.
با نام کاربری دیگری به پشتیبانی به بهانه خرید سرور پیام دادم و ایشون جواب د ادند.

بهشون گفتم چرا جواب نمیدید ، ایشون گفتن: مگه شما نفهمید! باید تیکت بدید تا براتون سرور رو راه بندازند.

با اینکه میدونستم اینا بهانه ای بیش نیست و کلا این سایت دست 1نفر میچرخه ، به بخش مالی هم پیام دادم و شماره تراکنش فرستادم ولی بعد از دو روز هنوز جواب ندادن بهم.

به همین راحتی 40هزارتومن کاسب شدند!

خدا میدونه تا الان چندین هزارتومن کلاهبرداری کردن....

متاسفانه انقدر پروسه شکایت کردن طولانی هست که اکثرا بیخیال شکایت قانونی میشن...

به همین خاطر تصمیم گرفتم برای درس گرفتن سایرین تجربه ی خودم رو در این زمینه در اختیار سایرین قرار بدم.

شکایتی رو علیه اقای امیری تنظیم کردم که حتما برای جلوگیری از سواستفاده ایشون از اعتماد کاربران پیگیری اساسی انجام خواهم داد.

دوستانی که از ایشون خرید داشتند و با این مشکل مواجه شدند لطفا اعلام کنید تا بتونیم به صورت گروهی شکایت کنیم تا بتونیم نتیجه ی بهتری بگیریم...چون بارها مشاهده کردم که در نهایت با پیگیری های پلیس فتا شخص کلاهبردار ابراز بی اطلاعی میکنند و فقط پول رو برمیگردونند...اگه تعداد شکایتها بالا باشه میتونیم همچین ادمهایی رو به سزای اعمالشون برسونیم...

,n
,n

.....

شمارو در جریان روند شکایت از این سایت قرار خواهم داد..

....
دوستان هنوز پیگیر شکایت هستیم...


خرید سرور ارزان
محمد بهرام پور هستم.یکی از اعضای شرکت بزرگ ام وی
شاید از این پست‌ها خوشتان بیاید