ویرگول
ورودثبت نام
M.B
M.B
خواندن ۲ دقیقه·۴ سال پیش

Mine


من براي روزهايي كه حوصله هيچ كاري ندارم يا خيلي خسته هستم و نياز به تجديد قوا دارم يك ليست كودك شاد كن تهيه كردم.

اين ليست شامل كارهاي مختلفي هست كه باعث مي شه چشمام برق بزنه و از انجام دادنش ذوق كنم

اين ليست را به پيشنهاد استادم تهيه كردم

بهم گفت وقتي خسته از ادامه راهت هستي و ديگه حوصله و انرژي براي ادامه نداري بدان و آگاه باش بايد كودك درونت را شاد كني تا با تو همراه شود و همراهي كند

بهتون پيشنهاد مي دم انجامش بدين خيلي موثر هست

حالا قرارم نيست شق القمر كرد هر كاري را مي شه تو اين ليست گنجوند مثل خوردن بستني شكلاتي

براي من يكي از گزينه هاي اين ليست، فيلم ديدن هست

البته هر فيلمي هم نمي پسندم و فيلم بايد تم معناگرايي داشته باشه يا هدفمند باشه( ي جورايي من در تفريحم در حال آموختنم)

خلاصه در دوران قرنطينه كرونايي از همون روزها بود كه كلافه بودم و گزينه هاي ليستم يكي يكي رد مي شد به خاطره شرايط اون زمان در نهايت رسيدم به بخش جذاب "تماشاي فيلم"

روزانه يك يا دو فيلم مي ديدم و لذت مي بردم.

حالا هدفم از اين همه صغري كبري چيدن چيه؟

معرفي فيلم Mine

ي فيلم جذاب و كاملا هدفمند

اين فيلم را به هر شخصي معرفي كردم به شدت استقبال كرد و با لبخند رضايتمندامه اي تشكر كرد

اميدوارم شما هم ببينيد و لذت ببريد.

ي سوال

آيا شما ليست كودك شاد كن داريد؟

وقتي بي حوصله ايد چه كاري انجام مي دين؟

mineمعرفي فيلم
مرضیه
شاید از این پست‌ها خوشتان بیاید