ویرگول
ورودثبت نام
مشهد تعمیر
مشهد تعمیر
خواندن ۲ دقیقه·۱ سال پیش

خاطره تعمیر ماشین لباسشویی توی نیمه شب

نمیدونم برای شما هم پیش اومده تا بحال یا نه اما دقیقاً همون زمان که به چیزی نیاز داری خراب بشه!

شب پنجشنبه بود و فردا روز جمعه بود و روز عید و ما هم کلی مهمون دعوت کرده بودیم.ساعت ۱۰-۱۱ شب بود و کاراها تقریباً تموم شده بود و تصمیم گرفتم لباس ها رو هم بشورم که کاش این تصمیم رو‌ نمی گرفتم!


همه لباس ها رو آوردم و ریختم داخل ماشین لباسشویی و با خوشحالی برنامه شستشو رو تنظیم کردم و لباسشویی رو روشن کردم.لباسشویی شروع کرد به آبگیری و ۵ دقیقه نگذشته بود که دیدم لباسشویی اول چند تا لرزش غیر مقعول کرد و بعدشم کلا ایستاد و دیگه کار نکرد! کلی لباس خیس شده و کثیف داخل لباسشویی و با لباس هایی که برای فردا هم میخواستم بپوشم!

به ساعت نگاه کردم دیدم ۱۲ شب هستش و واقعاً نمیدونستم چیکار کنم.گوشی رو برداشتم و رفتم داخل گوگل و سرچ‌ کردم : آموزش تعمیر ماشین لباسشویی...به ساعت نگاه کردم دیدم ۱۲ شب هستش و واقعاً نمیدونستم چیکار کنم.گوشی رو برداشتم و رفتم داخل گوگل و سرچ‌ کردم : آموزش تعمیر ماشین لباسشویی

به ساعت نگاه کردم دیدم ۱۲ شب هستش و واقعاً نمیدونستم چیکار کنم.گوشی رو برداشتم و رفتم داخل گوگل و سرچ‌ کردم : آموزش تعمیر ماشین لباسشویی...

چند تا سایت رو باز کردم و شروع کردم به مطالعه و همه علت هایی که باعث بروز این مشکل میشن رو چک کردم و بیشترین علت رو خرابی موتور لباسشویی میتونستم بدونم و دیگه نا امید شدم.چون میدونستم خودم که نه میتونم موتور لباسشویی رو‌ تعمیر کنم نه اینکه تعویض کنم! تا اینکه به توی یک سایت به اسم مشهد تعمیر یه متن بزرگ نوشته بود : « تعمیر لباسشویی‌‌ در مشهد شبانه روزی ». چشام برق زد! اولش فکر کردم شاید یک متن تبلیغاتی باشه یا گفتم حتی اگر باشه الان بیان هم یک قیمت بالایی می‌گیرند اما گوشی رو برداشتم و تمای گرفتم. ساعت از یک شب گذشته بود. بعد از چند تا بوق یک شخص از پشت خط گفت الو بفرمایید! گفتم سلام و ببخشید اگر این وقت شب با شما تماس گرفتم و مزاحمتون شدم. جناب من ماشین لباسشویی ایم خراب شده و نیاز فوری به خدمات سرویس لباسشویی دارم شما چه ساعتی میتونید تشریف بیارید برای تعمیر لباسشویی من (توی دلم خدا خدا میکردم بگه صبح زود میتونن بیان). گفتن کدوم محدوده هستید و بعد از پرسیدن محدوده منزل گفتن تا نیم ساعت دیگ خدمت شما هستیم!

گفتم یعنی همین امشب میتونید بیاید؟! گفتن بله من که باورم نمیشد گفتم خب چجوری میخواید این وقت شب لباسشویی رو ببرید تعمیرگاهتون چون من توی یک واحد آپارتمانی هستم و سرو صدا باعث مزاحمت همسایه ها میشه و گفتند نیاز به جایجایی ندارید! ما خدمات تعمیر ماشین لباسشویی در محل رو انجام میدیم.

ادامه دارد...

تعمیر لباسشویی در مشهدتعمیرات تخصصی لباسشویی در مشهدسرویس لباسشویی در مشهدتعمیر لباسشویی مشهد شبانه روزیتعمیر لباسشویی مشهد فوری
تعمیرات لوازم خانگی. تعمیر لباسشویی در مشهد. تعمیرات لوازم خانگی همچون ماشین ظرفشویی ، یخچال و فریزر ، ماکروفر و جارو برقی و ... نمایندگی رسمی سامسونگ ، الجی ، دوو ، بوش https://mashhadtamir.com
شاید از این پست‌ها خوشتان بیاید