ویرگول
ورودثبت نام
mehran leon
mehran leon
خواندن ۱ دقیقه·۴ سال پیش

با سلام

میخواستم مطلبی رو خدمتتون منتشر کنم ولی چون تا حالا همچین کاری رو نکردم کمی برام سخته..میگن ادم ۴ کلمه خودش بنویسه خیلی ارزشش بیشتره تا ۴ صفحه از جای دیگه کپی کنه..فکر کنم دیگه اکثرا دچار این عادت هستیم ولی برای کسایی مثل من که تا حالا پستی ننوشتن واقعا سخته...اینو خواستم بگم که اگه لا به لای حرفام سوتی دادم نخندین?‌‌بگذریم..خواستم ی نظر سنجی ازتون داشته باشم البته متفاوت با بقیه ..چون خودم چند سالی هست در حوزه هنر فعالیت میکنم میخواستم نظرتون رو راجع به هنر بدونم و موضوع دیگه این که بهترین هنری که تو ایام قرنطینه مایل به یادگیری هستین و یا حیفه نباشیم چیه..لطفا و خواهشا نظرتون را کامنت کنین..مهران هستم یک هنرجو..?✋

هنرنویسندگیخوشنویسینگارگریتذهیب
مهران هستم یک هنرجو..برای این به ویرگول اومدم تا براتون از موضوعات مختلف بنویسم..امیدوارم همراه باشید..غیر از هنر که تاج سر آفرینش است دوران هیچ منزلتی جاودانه نیست..
شاید از این پست‌ها خوشتان بیاید